عنوان 2
عنوان 3
عنوان 4
عنوان 5
بهترین جراح پروتز سینه_توبیوتی

انواع پروتز سینه+مزیا+معایب🔥

فهرست مطالب

پروتز سینه یه نوع جراحی زیبایی ، پزشکیه که بعضیا برای زیبایی و بعضیاهم به دلیل از دست دادن سینه ( بخاطر سرطان ، تصادف یا موارد دیگه …) بهش رو میارن. اما پروتز سینه خودش یه دنیایی داره و به مدل های مختلفی انجام میشه که ما اومدیم و توی توبیوتی به ساده ترین و خلاصه ترین شکل ممکن براتون توضیح دادیم. خب اگه احتمالا نمیدونید پروتز سینه چیه باید بگم که به نوعی ، یک نوع سینه ی مصنوعی هست که میتونه برای هردوطرف یا یه طرف از سینه ی شما گذاشته بشه. تو این جراحی شما میتونید سایز ، شکل و حتی وزن و میزان طبیعی بودن اون هنگام لمس رو هم خودتون انتخاب کنید.حالا میگیم شکل نه اینکه مثلا بیای بگی سینه های منو لوزی برام بزار منظور همون اندازه و حجمشه.

 

تولید کننده های پروتز سینه معمولا از ژل سیلیکونی یا مواد مشابه استفاده میکنن که نرمه و حسی مشابه سینه های طبیعی بوجود میاره. پروتزها معمولاً جوری طراحی میشن که داخل کاپ سوتین شما قرار بگیرن.

پروتز سینه یه راه حل برای افرادیه که نمیخوان جراحی ترمیمی داشته باشن، یا میخوان یه راه حل ارزون تر برای حفظ ظاهر سینه هاشون مشابه قبل از ماستکتومی شون داشته باشن.

خب بریم ببینیم انواع پروتز سینه چیه و یه نیم نگاهی هم به سبک های مختلف و نحوه ی انتخابشون داشته باشیم

انواع-مختلف-پروتز-سینه-توبیوتی

انواع مختلف پروتز سینه چیست؟

خب پروتز سینه انواع مختلفی داره که از مواد مختلفی هم ساخته شدن . هر کس با توجه به نیاز و شرایطش میتونه یکی از این مواد رو انتخاب کنه. البته نظریه پزشک هم با در نظر گرفتن شرایط مربوط به بیمار خیلی مهمه.

انتخاب بهترین مارک پروتز سینه 🔥

خب پروتز سینه انواع و مختلفی داره ، هم از نظر نوع سینه مصنوعی ، هم جنس رویه و هم مواد داخلی پروتز سینه. ما تو این مقاله فقط از نظر کلی بررسی میکنیم و یه سری اطلاعات کلی میدیم بهتون ، اگه میخوایید انواع مختلف پروتز سینه از نظر جنس رویه و مواد داخل اونو هم بدونید و بشناسید مقاله اختصاصی توبیوتی در مورد پروتز سینه رو بخونید که تو اون مقاله ریز جزئیات رو براتون آوردیم. خب بریم و باهم ببینیم از نظر کلی چند نوع پروتز سینه داریم.

ما کلا 5 نوع پروتز سینه داریم که اینجا یکی یکی نام میبریم و توضیح میدیم :

1 – پروتز سیلیکونی

پروتزهای سیلیکونی از سیلیکون نرم ساخته شدن. این باعث میشه که پروتز های شما سنگین تر بشن و در عین حال حس طبیعی تری رو بوجود بیارن. با توجه به وزن این نوع پروتز ها، اینا میتونن به وضعیت بدن فرد کمک کنن و از افتادگی شونه جلوگیری کنن.

2 – پروتز غیر سیلیکونی

اینا از فوم یا فیبر پر ساخته شدن. این باعث میشه سبک تر و گزینه خوبی برای کسایی باشه که به تازگی تحت عمل جراحی قرار گرفتن. همچنین تو پوشیدن مایو و استخر رفتن مشکلی ایجاد نمیکنن چون این نوع پروتز ها میتونن خیس بشن و کلر یا نمک آسیبی به اینا نمیزنه و مشکلی بوجود نمیاره.

 

3 – فرم نرم کامیزول برای بعد از جراحی

این نوع پروتز ها تو یه جلیقه قرار میگیرن، سبک وزن هستن و بلافاصله بعد از جراحی کار گذاشته میشن.

4 – قابل اتصال / قابل حمل / سیار(همون سوتین اسفنجی های خودمون)

این نوع پروتز ها معمولا چسبی هستن ، یعنی شما میتونی هر موقع دلت خواست بچسبونی و بری بیرون و هر موقع هم خسته شدی برش داری.

عوارض پروتز سینه چیست؟+توضیحات کامل🔥🔥

 

5 – سینه جزئی، به عنوان شکل دهنده یا پوسته هم شناخته میشن

اینا رو میشه از سیلیکون، فیبر یا فوم تهیه کرد. از اینا برای قرار گرفتن بالای هر بافت سینه ، برای بزرگ کردن و شکل دادن به طرح کلی سینه استفاده میکنن.

 

ممکنه شخصی ترجیح بده یه پروتز سفارشی سفارش بده . تو این شرایط تولید کننده میاد یه پروتزی طراحی میکنه که علاوه بر اینکه با انحنای طبیعی فرد مطابقت داشته باشه ، با رنگ پوست و هیکل طرفم همخونی داشته باشه.

 

نوک سینه ی مصنوعی

انواع-پروتز-سینه-توبیوتی

مگه داریم؟بله داریم! شما میتونی حتی نوک سینه مصنوعی هم انتخاب کنی. جنس اینا از سیلیکون ساخته شده و شما میتونید همراه پروتز سینه خودتون از این نوک ممه ها هم استفاده کنید. نوک سینه ها تو انواع رنگ ها و مدل های مختلف موجوده تا هرکسی بتونه با توجه به رنگ پوشت خودش بهترین انتخاب رو داشته باشه. حتی بعضی از بیمارستانا هم میان نوک سینه رو برای افراد سفارشی میسازن تا طبیعی تر جلوه کنه. نوک سینه های مصنوعی یا خود چسبن یا با چسب مخصوصی فروخته میشن که استفاده از این چسب ها روی پوست خطری نداره. این نوع چسب ها میتونن نوک سینه شما روتا چند روز روی سینه هاتون نگه دارن.

4 روش متفاوت پروتز سینه

روش-های-پروتز-سینه-توبیوتی

روش های پروتز سینه بر اساس نیازها و ترجیحات افراد متفاوته . افراد میتونن بین گزینه های زیر یه گزینه رو انتخاب کنن :

کامل: ممکنه پس از ماستکتومی کامل از این مورد استفاده کنن. تو این سبک و استایل پروتز جایگزین یک یا هر دو سینه میشه
جزئی: فرد بعد از ماستکتومی جزئی از این مورد استفاده میکنه. این سبک تو ناحیه برداشته شده سینه قرار میگیره تا این ناحیه خالی رو پر کنه.
پوسته: فرد اینو روی بافت پستان موجود قرار میده و بعد از ماستکتومی نسبی ، ظاهری طبیعی ایجاد میشه
چسبنده : تو این روش از چسب برای چسبوندن به پوست روی دیواره قفسه سینه بعد از ماستکتومی کامل استفاده میشه.

رفع کبودی چشم بعد از عمل بینی 🔥

 

چجوری میتونم شکل پروتز سینه مو انتخاب کنم؟

مدل-های-مختلف-پروتز-سینه-توبیوتی

کلا تو این مورد شما سه روش برای انتخاب دارید. این 3 روش اینجوریه که :

متقارن: به این مدل اشکی یا مدل گلابی هم میگن. خب این مدل بصورت جفته و هر دوطرف سینه کاملا یه شکل ، یه اندازه و مشابه هستن.

نامتقارن: تو این مدل شما میایین و فقط یه طرف سینه روانتخاب و پروتز میکنید.

سفارشی: تو این مدل شما میایین و به سازنده سفارش میدین تا شکل، اندازه و رنگ سینه ای رو براتون بسازه تا بیشترین مطابقت رو با فرم بدن شما اشته باشه و طبیعی بنظر برسه.

 

آیا می توان رنگی متناسب با رنگ پوست تهیه کرد؟

طبق اعلام سایت معتبر BreastCancer.org که یکی از سایت های مرجع دنیا برای سرطان و پروتز سینه بحساب میاد ، شما میتونید پروتز با رنگی رو انتخاب کنید که بیشترین سازگاری رو با بدن و پوست شما داره.. پروتزهای سفارشی از لاتکس یا سیلیکون ساخته میشن.

کسایی که میخوان پروتز سینه شون تو طبیعی ترین حالت ممکن باشه میتونن از پروتز های سفارشی استفاده کنن. اگر از نمونه های از قبل آماده شده و غیر سفارشی استفاده کنید ممکنه نزدیکگی زیادی با رنگ پوست شما داشته باشه ولی خب حالت آرمانی و خیلی طبیعی ممکنه نداشته باشه.

البته اینم در نظر داشته باشید که پروتز های سفارشی گرون تر هستن وشرکت های بیمه هزینه های تهیه و خریداری اونو معمولا تقبل نمیکنن.

مزایا-و-معایب-پروتز-سینه-توبیوتی

کلام آخر از توبیوتی

پروتزسینه طراحی شده تا برای اونایی که ماستکتومی انجام دادن بتونن با پروتز سینه از زشت شدن ظاهرشون جلوگیری کنن و یجورایی اعتماد به نفس خودشونم از دست ندن . به هر حال برای یه زن سخته که سینه هاشو از دست بده. البته پروتز سینه به منظور زیبایی هم هست که داستان خودشو داره.

تفاوت عمل بینی باز و بسته چیست؟🔥🔥

این که کسی بخواد پروتز کنه با نه یه تصمیم شخصیه و ما فقط اینجا راهنماییتون کردیم که اگر بخوایید چنین کاری انجام بدید مراحلش چیه ، شرایطش چیه و … تا بتونید یه تصمیم درست و عاقلانه بگیرید که بعدا خدایی نکرده پشیمونی براتون بوجود نیاد.

tobeauty.ir

1
نظرتون را بنویسید.

avatar
1 روند نظرات
0 روند پاسخ ها
0 فالوورها
 
بیشترین نظر پاسخ داده شده
داغ ترین نظرات
1 نویسندگان نظر
آرزو پاسخ نظر نویسندگان
  اشتراک  
جدیدترین نظرات قدیمی ترین نظرات نظرات با تعداد زیاد رای
اشاره به موضوع
آرزو
مهمان
آرزو

با سلام خیلی سایت جالبی دارین ممنون