عنوان 2
عنوان 3
عنوان 4
عنوان 5

انتخاب بهترین مارک پروتز سینه 🔥

فهرست مطالب

سلام سلام ،  بهترین مارک پروتز سینه چیه؟ این سوالیه که تقریبا 90 درصد کسایی که میخوان برن پروتز سینه انجام بدن براشون بوجود میاد. خب حقم دارن ، یا بهتره بگم حقم دارین! اولا که تصمیم به انجام جراحی پروتز سینه کار آسونی نیست و همونطور که قبلا هم  گفتیم باید تمام جوانب رو برای انجام این جراحی در نظر بگیرید . اما ازونجایی که دارید این مقاله رو میخونید احتمالا تصمیم تون رو برای انجام این جراحی گرفتید. پس باید بریم مرحله بعدی : انتخاب بهترین مارک پروتز سینه.

 

انتخاب بهترین مارک پروتز سینه

ببینید انتخاب مناسب برند پروتز سینه کار آبکی و ساده ای نیست که بخوایید سر سری ازش بگذرید، یه کار فوق العاده مهمه که باید بهترین برند رو با توجه به شرایط خودتون انتخاب کنید. جدای از توصیه های پزشکتون و شرایط پزشکی بدن شما قیمت های پروتز سینه نقش خیلی مهمی تو انتخاب دارن معمولا ولی خیلی از افراد اشتباه میکنن چون اکثرا سعی میکنن به صرفه ترین و اقتصادی ترین برند رو تهیه کنن ، یه اشتباه فوق العاده بزرگ . تو مساله ی انتخاب برند پروتز سینه مساله ی مالیه اصلا نباید براتون اهمیت داشته باشه چرا که اگه از نظر مالی تو مضیقه باشید اونوقت مجبور میشید به ناچار تصمیم غیرمنطقی بگیرید . پس موقعی برای جراحی اقدام کنید که وضعتون حسابی خوب باشه و مساله ی مالی نتونه تو انتخاب مارک پروتز سینه روتون تاثیر بذاره.

انواع پروتز سینه از نظر جنس

پروتز سینه از نظر جنس به دو دسته تقسیم میشه : پروتز آب نمکی و پروتز سیلیکونی. پروتز های آب نمکی حاوی مایع سالین هستن و الان خیلی کم استفاده میشن. پروتزهای سیلیکونی (ژلی)تو ایران طرفدارای زیادی داره و بیشتر استفاده میشه. البته دیواره هر دو نوع پروتز از سیلیکون تشکیل شده. اما محتویات داخل هر کدوم متفاوته. پروتز های آب نمکی به دو دسته تقسیم میشن. نوع اول پروتز هایی که بعد از قرار گرفتن تو سینه پر شده و نوع دوم پروتز هایی که از قبل پر شده و سایز ثابتی دارن. اما پروتز سیلیکونی یک نوع بیشتر نداره و موقع ساخت پر میشه. یکی از دلایل اصلی محبوبیت پروتزهای سیلیکونی حالت طبیعی شون از نظر سفتیه. پروتز سینه آب نمکی معمولاً حالت طبیعی کمتری داره.

دوره نقاهت پروتز سینه + مراقبت های بعد از عمل 💙🔥

 

نقش مارک و کیفیت پروتز سینه در نتیجه جراحی

جراحی پروتز سینه یکی از پرطرفدار ترین راه ها برای افزایش حجم و قشنگ تر شدن ظاهر سینه هست و اکثر خانومایی که سینه کوچیکی دارن میرن و پروتز سینه میکنن. علاوه بر شرایط بدنی بیمار و مهارت جراح، برند و مارک پروتز سینه هم روی نتیجه عمل خیلی تاثیر داره. مثل هر محصول دیگه برندهای تولید کننده ی پروتز سینه، محصولات خودشونو تو سطح و کیفیت های مختلف تولید میکنن. به همین دلیل افراد متقاضی انجام جراحی به دنبال پیدا کردن بهترین مارک پروتز سینه هستن. هر چی کیفیت پروتز بهتر باشه، ماندگاری نتایج و کیفیت عمل پروتز سینه هم بیشتر میشه. استفاده از پروتز سینه با کیفیت در جلوگیری از عوارض عمل پروتز سینه نیز نقش خیلی مهمی داره. تو این مقاله چنتا از ویژگی‌ های بهترین مارک های پروتز سینه رو میگیم و چند برند صاحب نام تو این زمینه رو هم معرفی می ‌کنیم تا افرادی که قصد انجام این عمل رو دارن، بتونن بهترین انتخاب ممکن رو انجام بدن.

انتخاب سایز پروتز سینه

قبل از جراحی پروتز سینه و تو جلسه مشاوره، شما میایین و یه سری توضیحات از هدفتون از جراجی ، فرم و سایزی که مد نظرتون هست رو به پزشکتون توضیح میدین. جراح با توجه به نتایج ماموگرافی و بافت فعلی سینه، سایز مناسب پروتز سینه تونو انتخاب میکنه. جراح با آناتومی بدن و ساختار سینه آشنایی کامل داره و میدونه چه سایزی براتون سفارش بده تا سینه هاتون اونجوری بشه که خودتون میخوایید. نباید انتظارات غیر منطقی و غیر عملی داشته باشید، مثلاً بهتره سایز سینه بیش از حد بزرگ نشه مگه اینکه بخوایید پلنگ بشید. عملی رو میشه موفق دونست که باعث ایجاد تناسب بین سینه ها و دیگر اجزای بدن شده و تو دید کلی، زیبایی شما رو بالاتر ببره. قبل از عمل هم باید یه سری اطلاعات در مورد مارک های مختلف پروتز سینه داشته باشید که بتونید برند پروتز سینه مدنظرتونو انتخاب کنید ، دکتر هم تو این زمینه راهنماییتون میکنه نگران نباشید.

عمل بینی گوشتی هر آنچه که باید بدانید+بهترین جراح😎

 

 

پروتزهای معتبر جهت جراحی افزایش حجم سینه در بازار ایران

منتور (Mentor) محصول کشور آمریکا

مارک منتور یکی از موفق ترین و معروف ترین برندها تو حوزه تولید پروتز هست. ساخت کشور آمریکا  و دارای ضمانت کامل هستن. این برند هم تونسته تو ایران نظر خیلیا رو به خودش جلب کنه و با وجود قیمت بالای این برند اما خیلی از جراحان این برند رو توصیه میکنن.

پروتزهای آب نمکی این برند هم کیفیت قابل قبولی دارن. برند پروتز سینه منتور با توجه به نیاز مشتریایی که براساس ترجیح های شخصی، آناتومی بدن، بیماری و … گزینه های متنوعی تو سایز و طرح های مختلف تولید کرده، که این تنوع یکی از دلایل محبوبیت این محصول بین خانوماس. عمر این پروتزها هم طولانیه. نکته ی جالبی که اگر وارد سایت اورجینال منتور بشید میبینید بخشیه که برای آپلود کردن عکس متقاضی و مشاهده ایمپلنت ها با فرم های مختلف و نمایش اون روی بدن خودتون قرار میگیره هست، که گزینه ی جالبی برای تست کردن پروتز های مختلف روی بدنتون قبل از انجام جراحی واقعیه.

 

 انواع پروتز سینه منتور:

1. پروتز منتور مموری ژل “MemoryGel”

این پروتز به صورت گرد و کاملاً شبیه به بافت طبیعی سینه هست.

2. پروتز منتور مموری شیپ “MemoryShape”

شکل این پروتزها شبیه به بافت طبیعی سینه، یعنی مثل قطره اشکه.

3. پروتز منتور آب‌نمکی “Saline”

این پروتز سینه با محلول آب نمک استریل (که شبیه به مایعی هست که بیشتر بدن انسان رو تشکیل میده) پر میشه.

ناگور (Nagor) محصول کشور انگلیس

بین لیست بهترین مارک های پروتز سینه،برند ناگورهم دیده میشه. انواع پروتزهای سینه مارک ناگور نسبت به کیفیت بالای خودشون قیمت مناسبی دارن. شرکت ناگور تنها تولید کننده بریتانیایی پروتز سینه تو دنیاس و طیف وسیعی از کاشت های سینه رو ارائه میده.

ایمپلنت های ناگور هم مثل سایر برندهای تولید کننده پروتز پستان، ایمن بوده و تاییدیه ها و مجوزهای سازمان های بهداشتی بین المللی و ملی رو دارن. پروتز های ساخت ناگور گارانتی مادام العمر دارن و بدیهیه زمانی که یک برند محصول خودشو به صورت طولانی مدت ضمانت میکنه، یعنی از کیفیت محصول خودش اطمینان داره. علاوه بر استفاده از مواد داخلی باکیفیت، استفاده از فناوری روز Nagotex تو پوسته پروتزهای ناگور، باعث شده که این ایمپلنت ها دارای بیشترین میزان ماندگاری باشن و مقاومت خیلی بالایی در برابر پارگی و نشتی پروتز داشته باشن.

پروتز سینه آب نمکی+ عوارض و تصاویر👌

قدرت انتخاب و تنوع تو محصولات این کمپانی قابل توجه چون پروتز های سینه برند ناگور حدود 270 نوع مختلف دارن.  ایمپلنت های این شرکت از نظر جنس به صورت سیلیکونی و آب نمکی و از نظر شکل ظاهری به صورت گرد و اشکی هستن.

موتیوا (Motiva) محصول کشور آمریکا

بهترین پروتز سینه_توبیوتی

پروتز سینه مارک موتیوا یکی از بهترین مارک های ایمپلنت سینه هست که همیشه سعی کرده تا پروتز های با بهترین کیفیت به بازار ارائه بده. این برند کاشت سینه متعلق به کشور آمریکا هست. محصولات این کمپانی تو اکثر کشورا با 10 سال گارانتی ارائه میشه و تو سایت خود این شرکت از گارانتی مادام العمر نام برده. موتیوا جز بهترین برندهای پروتز سینه به حساب میاد وتو ایران هم تونسته حجم بالایی از  بازارو بگیره. تو چند سال اخیر میزان محبوبیت این برند تو ایران خیلی زیاد شده. برای کاشت پستان می تونیم از بین چهار مدل پروتز موتیوا “Motiva” مناسب ترین ایمپلنت انتخاب کنیم.

پروتز موتیوا مینی (Mini): کوچکترین طرح موجود
پروتز موتیوا دمی (Demi): متوسط رو به پایین
پروتز موتیوا کامل (Full): متوسط ​​رو به بالا
پروتز موتیوا کرست (Corsé): بالاترین طرح موجود

 

پلی تک (polytech) محصول کشور آلمان

مارک پروتز سینه_توبیوتی

یکی از بزرگ ‌ترین تولید کنندگان پروتز سینه تو بازار اروپاس. برای مطابقت با استاندارد های بالا، این ایمپلنت رو به طور انحصاری تو آلمان تولید میکنن.

پروتز سینه پلی تک به طور کامل با بدن انسان سازگاری داشته و مشکلی برای بیمار ایجاد نمیکنه. این پروتزها با ژل های سیلیکونی مخصوصی که برای کاشت طولانی مدت تأیید شدن پر میشه. این ژل ها تو پوسته باقی میمونن و حتی احتمال پارگی اونا هم وجود نداره. پوسته، تو تمام پروتزهای پستان این برند، با کیفیت بالا از الاستومر سیلیکون ساخته شده ، ماده ای با عملکرد بالا که به ویژه در برابر اثرات شیمیایی و مکانیکی مقاومه. پوسته از لایه های مختلف تشکیل شده و دارای ساختار مشخصی با لایه مانع ویژه ای که از خروج روغن های سیلیکون جلوگیری میکنه.

بهترین جراح پروتز سینه در کشور 🔥

این شرکت بیش از 2000 نوع مختلف کاشت پروتز، برای متناسب سازی کاشت با نیاز بیمار، ارائه میده. همین مورد در مورد سطح محصولات اونا هم صدق میکنه که تو چهار نوع مختلف زیر موجوده.

 

انواع پروتز سینه پلی تک

1- پروتز پلی تک POLYsmoooth

پروتزهای دارای پوسته پیشرفته با سطح صاف هستن که به شکل گرد و در انواع Low, Moderate, High and Extra High ارائه میشن.

2- پروتز پلی تک MESMO

برای بافت نرم حساس. مشخصات این ایمپلنت و سهولت استفاده از اون، باعث شده که در موارد مختلف کاشت پروتز سینه، مورد استفاده قرار بگیره. ایمپلنت mesmo به شکل کاشت گرد و آناتومیک و در انواع Low, Moderate, High and Extra High ارائه میشه.

3- پروتز پلی تک POLYtxt

این ایمپلنت به شکل گرد و آناتومیکی و در انواع Low, Moderate, High and Extra High ساخته میشه.

4- پروتز پلی تک Microthane

نام اختصاصی پوسته کاشته شده با کف میکرو پلی اورتان هست.

آریون (Arion) محصول کشور فرانسه

بهترین مارک پروتز سینه_توبیوتی

پروتز سینه مارک آریون Arion ساخت فرانسه و متعلق به انجمن آزمایشگاهی آریون هست. این پروتزهای پستان دارای مجوز تجهیزات پزشکی وزارت بهداشته و کلیه استانداردهای بین المللی و اروپایی رو هم داره. گفته میشه که این پروتزها عمر متوسطی بیش از 20 سال دارن اما این شرکت ضمانت داده که در صورت پاره شدن ایمپلنت که به عمل دوم نیاز داره، پروتز رو به صورت رایگان جایگزین میکنه، و در نهایت کمک هزینه ای رو با توجه به شرایط پرداخت میکنه. ولی مثل هر مدل و برند دیگر پروتز سینه لازمه تا به صورت مرتب و با فاصله ی زمانی های متناسب هرچندسال یکبار چکاپ بشه. تو ساخت ایمپلنت های سینه آریون از ژل سیلیکون منسجم استفاده میشه. ژل چسبنده ای که شکل قشنگ تر و طبیعی‌تری به سینه میده.

شماهم میتونید اگر سوالی دارید یا تجربه ای در استفاده از این برندها دارید توی کامنت ها بنویسید تا بقیه بتونن از تجربیات شما استفاده بکنن.

https://tobeauty.ir

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_toggle title=”بهترین برند پروتز سینه چیست؟” open=”true” custom_font_container=”tag:h2|font_size:24|text_align:right|color:%231fc1b1″ use_custom_heading=”true”]برند منتور و ناگور بهترین کارک های پروتز سینه هستند.[/vc_toggle][/vc_column][/vc_row]

1
نظرتون را بنویسید.

avatar
1 روند نظرات
0 روند پاسخ ها
0 فالوورها
 
بیشترین نظر پاسخ داده شده
داغ ترین نظرات
1 نویسندگان نظر
سارا پاسخ نظر نویسندگان
  اشتراک  
جدیدترین نظرات قدیمی ترین نظرات نظرات با تعداد زیاد رای
اشاره به موضوع
سارا
مهمان
سارا

سلام می خواستم از سایت خوب تون تشکر کنم. عالیه