عنوان 2
عنوان 3
عنوان 4
عنوان 5
درآمد کاشت ناخن_توبیوتی

درآمد کاشت ناخن میلیونی 🤞

فهرست مطالب

در کنار زیبایی چهره، زیبای دست و ناخن هم واسه خانوما خیلی مهمه. اگه ناخن هایی سالم و با ظاهر طبیعی داشته باشین، تو جذابیت دستاتون می تونه مؤثر باشه. به همین دلیله که این شغل تو کشورمون، ایران خیلی رشد کرده و طرفدارای خاص خودشو داره. اگه شما هم می خواین وارد این کار بشین ولی از درآمدش هیچی نمی دونین با توبیوتی همراه بشین.

 

کاشت ناخن چیه و به کی میگن ناخن کار؟

کاشت ناخن، یکی از روشای تزئین ناخن هست. این کار به چند صورت انجام میشه. اول، ناخن طبیعی تونو اونقد با سوهان برقی می­ تراشن که فقط یه لایه نازک ازش میمونه، بعد ناخن مصنوعی رو، روی ناخن هاتون می چسبونن، بعدش هم با انواع لاک، ژل یا اکلیل طراحی ش می کنن.

به کسی هم که این کار رو انجام میده، ناخن کار میگن. ناخن کار باید باسلیقه و هنرمند باشه و بهداشت و تمیزی رو هم رعایت کنه. هر چی ناخنی که کاشته میشه ظریف و زیبا و بادووم باشه، نشون میده که ناخن کارتون حرفه ای هستش.

 

نکات مهم واسه موفق شدن در زمینه کاشت ناخن

درآمد-کاشت-ناخن-tobeauty

با همکاران، شغلای مربوط به زیبایی تعامل و ارتباط زیادی داشته باشین.
با اصول تبلیغات آشنا بشین.
از یه مشاور برندینگ تو کارتون استفاده کنین.
از دید مشتری نسبت به کارایی که انجام میدین نگاه کنین.
ظاهر و پوشش حرفه ای و اخلاق خوبی داشته باشین.
مهارتای ارتباطی داشته باشین و بتونین خوب مذاکره کنین.
آپدیت باشین و بتونین روشا و سبک های جدید رو نشون بدین.
بتونین وجه تمایز خودتونو نسبت به رقبا پیدا کنین.

عوارض لیزر موهای زائد عجیب اما واقعی 🔥🔥

 

چه عوامل میتونه روی درآمد کاشت ناخن به عنوان ناخن کار تأثیر بذاره؟

یکی از مهم ترین عواملی که روی درآمدتون می تونه اثر بذاره، داشتن تخصص و سرعت عمل تو کاشت هستش که بیشتر توی ناخن کارایی دیده میشه که تو این کار باسابقه هستن. قدرت ارتباط و برقراری ارتباط با مشتری هم یکی دیگه از عواملی هستش که می تونه روی درآمدتون تأثیر داشته باشه. ما توی این مقاله، مهم ترین عوامل مؤثر بر درآمدتون به عنوان یه ناخن کار رو بررسی می کنیم.

کاشت-ناخن-درامد_tobeauty

محل ارائه خدمات به مشتری

جایی که شما به مشتریاتون خدمات ارائه میدین، روی کاهش یا افزایش درآمد کاشت ناخن به عنوان ناخن کار، تأثیر میذاره. اگه از امکانات و وسایل خوب و مناسبی استفاده می کنین، مشتریا، بازم پیشتون میان. جایی که شما واسه ارائه خدمات به مشتریاتون انتخاب می کنین، باید جادار باشه و جایی هم که کاشت رو انجام میدین، باید نور کافی داشته باشه. میز مخصوص ناخن کار هم باید کیفیت مناسبی داشته باشه. بعضی از ناخن کارای تازه کار، این کار رو توی خونه انجام میدن.

درآمد ناخن کاری که توی خونه کار میکنه، چون خدمات کمتری ارائه میده نسبت به ناخن کاری که توی آرایشگاه این خدمات رو ارائه میده، درآمد کمتری داره.

کسب-درامد-از-کاشت-ناخن-توبیوتی

اعتبار و سابقه

کسایی که سال ها، یه جا به طور ثابت کاشت ناخن رو انجام میدن، مشتریای ثابتی دارن و سرشون هم حسابی شلوغه. اول کار، ممکنه مشتریای زیادی نداشته باشین، بعد از مدتی که گذشت و شما هم خدمات خوبی رو ارائه کردین و تونستین رضایت اونارو جلب کنین، بعد از یه مدت می بینین که مشتریاتون زیاد شده.

💖جذاب ترین ترکیب های رنگ موی قهوه ای اسپرسویی 🔥🔥

بعضیا هم که به شکل درصدی یا اجاره یه صندلی توی یه آرایشگاه کار می کنن، مشتریای خودشونو دارن. معمولاً یه کارت ویزیت دارن و با دادن اون کارت ویزیت به مشتریاشون، تشویق میشن که دوباره پیششون برن.

 

کیفیت خدمات ارائه شده

دوره-ی-آموزشی-کاشت-ناخن_توبیوتی

هیچ چی به اندازه کیفیت خدماتی که به مشتریاتون میدین، نمیتونه روی جذب مشتری تأثیر بذاره. شاید جایی که شما کاشت ناخن رو انجام میدین یا خیلی از تجهیزات آنچنانی استفاده نمی کنین، خیلی مهم نباشه، ولی چیزی که مهمه، اینه که نتیجه کارتون چطوری باشه. مشتری بعد از اینکه کارش تموم شد، انتظار داره که کار با کیفیت و با دوومی داشته باشه، همیشه به این نکته توجه داشته باشین.

 

رعایت بهداشت و تمیزی

روش-کسب-درامد-از-کاشت-ناخن-توبیوتی

اگه می­ خواین مشتریای زیادی داشته باشین، حتماً بهداشت و تمیزی رو رعایت کنین. هیچ کدوم از مشتریا، دلش نمی خواد ناخن هاشو به دست کسی بده که کارش تمیز نیس. پس همیشه وسایل تونو تمیز نگه دارینو کاشت ناخن رو هم تمیز انجام بدین. یادتون باشه هرچقد هم عجله داشته باشین، نباید کار مشتری رو با عجله و کثیف انجام بدین.

 

حرفه ای بودن توی کار

حرفه ای باشین و تمام فوت و فنای کاشت رو یاد بگیرین. اگه توی این کارمهارت کافی رو بدست اوردین، می تونین توی سالن های معروف کار کنین و دیگه هم نگران درآمدتون نباشین.

متدای جدید کاشت ناخن رو یاد بگیرین، با طرحای جدید کاشت ناخن آشنا بشین. در مورد بیماریای ناخن و روش درمون اونا اطلاعات کسب کنین و اصطلاحات مربوط به کاشت رو یاد بگیرین. شما با انجام این کارا، به یه ناخن کار حرفه ای تبدیل میشین.

دوره آموزشی کاشت ناخن از صفر تا صد 🔥🔥

میزان-درامد-کاشت-ناخن-توبیوتی

حرف آخر

جایی هم که شما خدمات ناخن رو ارائه میدین توی درآمدی که بدست میارین خیلی تأثیر داره. قیمت کاشت تو هر شهر و منطقه ای فرق میکنه.

امیدواریم که این مقاله واستون مفید بوده و تونسته باشیم شما رو به خوبی با درآمد ناخن کارا، آشنا کنیم. این کار هم مثه کارای دیگه، پشتکار و صبر نیاز داره. اگه توی این زمینه، سؤالی دارین، اون رو با ما توی سایتمون درمیون بذارین تا کارشناسای ما بهتون جواب بدن.

tobeauty.ir

1
نظرتون را بنویسید.

avatar
1 روند نظرات
0 روند پاسخ ها
0 فالوورها
 
بیشترین نظر پاسخ داده شده
داغ ترین نظرات
1 نویسندگان نظر
سپیده پاسخ نظر نویسندگان
  اشتراک  
جدیدترین نظرات قدیمی ترین نظرات نظرات با تعداد زیاد رای
اشاره به موضوع
سپیده
مهمان
سپیده

سلام مطالب خوب و پر باری داشتید ممنون عالی هستین