عنوان 2
عنوان 3
عنوان 4
عنوان 5

بهترین ترکیب های رنگ موی دودی +آموزش کامل 🔥

فهرست مطالب

همه چیز درباره رنگ موی دودی

تو سالای اخیر، رنگ موی دودی یکی از رنگای پر­طرفدار هس. این رنگ، از اون رنگا ه­س که هیچ وقت د­مده نمیشه. کسایی که می­خوان سفیدی مو­ها­شونو بگیرن، از این رنگ مو استفاده می­کنن. رنگموی دودی به هرکسی و با هر تناژ پوستی که داره میاد و زیبایی ­تونو­ چند برابر میکنه.

شما می­تونین این رنگ رو با رنگای دیگه ترکیب کنین و به همین دلیل، این رنگ به هر تناژ پوستی میاد. رنگموی دودی یکی از ترندای سالای اخیره. سایت توبیوتی قصد داره فرمولای این رنگ­ موی جذاب رو بهتون ارائه بده و به شما تو انتخاب رنگ مورد ­نظر­تون کمک کنه.

 

رنگ موی دودی روشن

اگه به طیف رنگ روشن علاقه دارین، این رنگ ­رو انتخاب کنین. اگه می­خواین مو­ها­تون خیلی روشن بشه، حتماً باید قبلش دکلره کنین. واسه داشتن رنگموی دودی روشن باید 40 میل رنگ بژ متوسط­رو با 30 میل رنگ بژ روشن و 30 میل رنگ زیتونی شماره 7 و 20 میل رنگ دودی شماره 6 و اکسیدان شماره 1 ترکیب کنین.

 

رنگ موی دودی روشن بدون دکلره

با توجه به اینکه هر سال رنگ موی جدیدی مد میشه، و بیشتر خانوما رنگ مو­شو­نو با توجه به مد رنگ سال تغییر میدن، تعدادی از رنگا واسه پوست و چهره اکثر خانوما مناسب هس. اما بعضی از رنگای خاص هستن که به هر کسی با هر چهره ­ای و هر سنی مناسب نیستن و رنگای بلوند خیلی روشن، رنگای فانتزی، رنگای دودی نقره­ای یا رنگ دودی روشن بدون دکلره با اینکه خاص و بسیار جذابن، اما مناسبه هر کسی نیستن.

درآمد کاشت ناخن میلیونی 🤞

رنگ دودی، رنگیه که به پوستای گندمی و روشن بیشتر میاد و رنگ ابروی تیره و مشکی، با رنگ دودی روشن بدون دکلره باعث میشه چهره­تون جذاب­تر بشه. رنگ دودی روشن هم با استفاده از دکلره و هم بدون استفاده از دکلره درست میشه.

اگه می­خواین مو­ها­تون خیلی صدمه نبینه، از رنگموی دودی روشن بدون دکلره استفاده کنین.

ترکیب رنگ موی دودی روشن بدون دکلره
رنگ موی بژ متوسط: 40 میل
رنگ موی بژ روشن: 30 میل
رنگ موی زیتونی شماره 7: 30 میل
رنگ موی دودی شماره 6: 20 میل
واریاسیون نقره­ای: 4 سانت
اکسیدان شماره 1

 

رنگ موی دودی متوسط

اگه نه به طیف رنگی روشن و نه به طیف رنگی تیره علاقه دارین، دودی متوسط­رو انتخاب کنین. دودی متوسط یکی از پر­طرفدار­ترین رنگ مو توی این سبکه که سفیدی مو­ها­تو­نم میگیره. واسه داشتن این رنگ ، رنگموی دودی شماره 8 و 32/8 رنگ زیتونی 7 و اکسیدان 6 درصد­رو با هم ترکیب کنین. رنگ مو­رو 45 دقیقه روی مو­ها­تون بذارین و بعدش بشورین.

 

رنگ موی دودی تیره

این رنگ مو، دکلره نمی­خواد. شما می­تونین با ترکیب رنگای دودی 8 و 32/8 رنگ زیتونی eV و واریاسیون نقره­ای و اکسیدان 6 درصد این رنگ دوست­داشتنی و جذاب­رو داشته باشین. رنگ دودی تیره هم واسه خانومای جوون و هم خانومای میانسال و مسن مناسب هس.

 

رنگ موی دودی آکوا با ریشه مشکی

خود رنگ مو دودی دوست­داشتنی هست ولی اگه رنگ خاکستری روی موهایی با ریشه مشکی بیاد، با طیفی از رنگموی آکوا که رنگ سردی به حساب میاد، خیلی عالی میشه. اگه رنگ پوست­تون متمایل به سبزه اس، این رنگموی دودی واسه شما خیلی فوق­ العاده میشه. کنتراس رنگی که بین ریشه­ های مشکی مو و مو­های خاکستری­تون به وجود میاد، خیلی شما­رو جذاب میکنه.

7 فایده جذاب و بینظیر کاشت ناخن

 

رنگ موی خاکستری (دودی و رده­ های بنفش کم­رنگ)

اگه موهای لخت و نرمی دارین، حتماً این رنگ­رو انتخاب کنین. این رنگ مو که طیفای رنگ بنفش کم­رنگ­ رو داره و مجموعه ه­ای از رنگ های ملیح ­رو به وجود میاره و باعث میشه مو­های نرم و لخت پر­پشت ­تر به نظر برسن. اگه از رنگای عادی خسته شدین، این رنگ مو ­رو انتخاب کنین.

 

رنگ مو عقیق و دودی

2تا از بهترین برند رنگ مو­ دودی

رنگ مو­ها، طبع سرد و گرم دارن و برای انتخاب یه رنگ مو، باید به چهره و فصلی که توش هستین، دقت کنین. با توجه به کیفیت رنگ، رنگ مو­تو­نو انتخاب کنین. در این قسمت از مقاله، چند تا از بهترین رنگ های دودی ­رو بهتون معرفی می­کنیم.

رنگ موی مارال سری دودی

برند مارال، یکی از برندای ایرانیه که کیفیت خیلی خوبی داره و طیف رنگاش خیلی زیاده. این برند، علاوه بر تنوعش تو طیف رنگی، روغن آرگان، ویتامین E و ویتامین A هم داره. چون این رنگ مو، ترکیب فوق ­العاده­ ای داره باعث میشه مقاومت و درخشندگی مو­ها­تون زیاد بشه و از موهاتون در برابر UV محافظت میکنه.

رنگ موی آتوسا سری دودی

رنگ موی آتوسا از نظر کیفیت بی­نظیرن و چون روغن کنجد، زیتون، بادوم داره، باعث نرمی و لطافت مو­هاتون میشه. یکی از ویژگیای این محصول اینه که مو­های آسیب­ دیده ­رو ترمیم می­کنه و پیگمنت خوبی داره. این رنگ مو کراتینم داره.

رنگ موی دودی: ترند سال 1402

همون طور که گفتیم رنگمو دودی از ترندای ساله که همیشه به روزه. شما می­تونین با انتخاب یکی از طیفای این رنگ، زیبایی چهره­تونو­ چند برابر کنین.

انتخاب رنگ مو متناسب با پوست و مو 😍💙

توی انتخاب فرمولای دودی به یاد داشته باشین که با توجه رنگ پوست و فصلی که توش هستیم، یکی از گزینه­ ها­رو انتخاب کنین. توصیه ما اینه که وقتی می­خواین رنگموی دودی بخرین علاوه بر طیف رنگی به کیفیتش هم توجه کنین. چون سلامت موهاتون از هر چیزی با­ارزش­تره. اگه رنگ مویی­ رو انتخاب کردین که دکلره می­خواد، این کار ­رو اصلاً توی خونه انجام ندین. سایت تو­بیوتی امیدواره اطلاعات خوبی در اختیار شما قرار گذاشته باشه.

tobeauty.ir

1
نظرتون را بنویسید.

avatar
1 روند نظرات
0 روند پاسخ ها
0 فالوورها
 
بیشترین نظر پاسخ داده شده
داغ ترین نظرات
1 نویسندگان نظر
میثم پاسخ نظر نویسندگان
  اشتراک  
جدیدترین نظرات قدیمی ترین نظرات نظرات با تعداد زیاد رای
اشاره به موضوع
میثم
مهمان
میثم

خیلی مطالب سایت تون کوتاه بود
بیشتر مطلب بنویسین ممنون