عنوان 2
عنوان 3
عنوان 4
عنوان 5

شرایط انجام پروتز سینه چیست؟ 🔥

فهرست مطالب

پروتز سینه چیست؟

جراحی زیبایی که روز به روز طرفدارای بیشتری پیدا میکنه چون تاثیر خیلی زیادی تو جذابیت و زیباتر بنظر رسیدن یه خانوم داره.پروتز سینه نوعی جراحی زیباییه که برای بزرگ کردن یا تقارن سینه ها انجام میشه. میشه بافت چربی رو از نواحی دیگه بدن گرفت و به سینه انتقال داد یا اینکه بوسیله ی پروتز های ساخته شده کاشت سینه انجام داد. در کل افرادی که میرن سمت پروتز سینه به دو دسته تقسیم میشن : 1- افرادی که بمنظور زیبایی میرن سمت پروتز سینه 2- افرادی که به دلایل پزشکی این جراحی رو انجام میدن.

خب برای زیبایی ممکنه سینه های خنومی نامتقارن باشه ، یا کوچیک باشه و بخواد با پروتز سر و شکل قشنگ تری بهشون بده . تو بحث پزشکی هم اونایی که سرطان سینه میگیرن و سینه هاشونو از دست میدن یا اونایی که تو تصادف ممکنه سینه هاشونو از دست بدن به سمت این عمل میان.این نکته رو فراموش نکنید که برای این جراحی باید از سن رشد فرد گذشته باشه.

چه کسایی نمیتونن پروتز سینه انجام بدن؟

  1. وضعیت سلامتی فرد مناسب نباشه
  2. در صورتی که خون رسانی به بافت پستان در اثر دلایل مختلفی از جمله جراحی های قبلی یا رادیوتراپی کاهش پیدا کنه.
  3. فاصله کم با دوران بارداری
  4. کسای که تو دوران شیردهی هستن
  5. مبتلا بودن بیمار به سرطان
  6. وجود توده سرطانی درمان نشده یا ضایعه پیش بدخیم تو پستان مراجعه کننده
  7. در صورتی که مراجعه کننده دارای نقص ایمنی باشه. برای مثال بیمار تحت شیمی درمانی باشه یا از داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی استفاده کنه
  8. وجود اختلال تو ترمیم زخم
  9. وجود یک عفونت فعال در هر جایی از بدن
  10. اگه هدف از جراحی پروتز سینه، زیبایی باشه؛ مراجعه کننده باید حداقل 18 سال سن داشته باشه
  11. وجود مشکلات انعقادی برای بیمار
  12. توصیه شده که حداقل سن مراجعه کننده برای پروتزهای آب نمکی حداقل 18 سال و برای پروتزهای سیلیکونی حداقل 22 سال باشه.
  13. اگر بعد از انجام این جراحی باردار شید، به دنبال افزایش بافت پستان، پوست اون هم کشیده میشه و با تموم شدن این دوره، همه چیز به شکل نرمال خودش برمیگرده. متاسفانه نمیشه دقیق پیش بینی کرد که میزان این تغییرات چقدره اما حجم پروتز سینه تغییری نمیکنه و به همون میزان باقی میمونه.
  14. طبق تحقیقات انجام شده، پروتز سینه تو شیردهی مشکلی به وجود نمیاره. هیچ ماده ای از پروتز های سینه، چه آب نمکی چه سیلیکونی، به داخل شیر مادر نشت نمیکنه چرا که لایه های داخلی و خارجی اون از این پدیده ممانعت میکنن.
  15. در صورتی که پوست مراجعه کننده شل یا نازک باشه، احتمال ایجاد ناهمواری های مشخص تو برخی نقاط پستان، و همچنین ریسک کشش بعد از عمل پروتز تو قسمت پایینی پستان، براش بیش تر میشه.
انواع پروتز سینه+مزیا+معایب🔥


نکته مهم دیگه ای که وجود داره اینه که حتما دوران بلوغ فرد تموم شده باشه؛ در نتیجه توصیه میشه که حدود 6 تا 7 سال از زمانی که اولین قاعدگی مراجعه کننده شروع شده، گذشته باشه.
طبق تحقیقات انجام شده، ارتباطی بین قرار دادن پروتز و ایجاد سرطان سینه و ایجاد بیماری های سیستم ایمنی وجود نداره.

از 6 ماه بعد از زایمان یا 6 ماه بعد از قطع شیردهی میشه برای عمل پروتز پستان اقدام کرد.

 

کدام افراد برای  جراحی پروتز سینه داوطلب می شوند؟

  1. تو بعضی از خانوما، عدم تقارن تو شکل یا فرم پستان ها باعث میشه تا به وسیله ی پروتز سینه بشه اون ناهماهنگی هارو اصلاح کرد
  2. اون دسته از خانومایی که از شکل و فرم سینه های خودشون راضی نیستن (عمل زیبایی)
  3. خانومایی که میخوان سایز سینه هاشون بزرگ تر باشه
  4. خانومایی که قصد بازسازی سینه رو پس از تروما دارن
  5. بعضی از خانومایی که متاسفانه سرطان سینه میگیرن ، ممکنه بخشی از بافت پستانشون رو از دست بدن، این خانوما میتونن با پروتز سینه ، فرم سینه هاشونو به حالت قبل برگردونن
  6. یه سریام هستن که به دلیل اختلالات مادرزادی یک یا هردو سینه شون به اندازه کافی رشد نداشته ، اینام با پروتز اوکی میشن
  7. خانومایی که به دلیل دوران بارداری یا شیردهی فرم سینه هاشون بهم ریخته
  8. در صورتی که خانومی وزن زیادی از دست داده باشه ولی پوست اضافی زیادی هم براش ایجاد نشده باشه

انواع پروتز برای سینه چیا هستن؟

ما انواع پروتز سینه مختلفی داریم . هم میشه از نظر جنس پوسته و هم جنس مواد داخل اونارو تقسیم بندی کرد. تو این قسمت انواع پروتز سینه از لحاظ مواد تشکیل دهنده شونو معرفی میکنیم که به سه دسته سیلیکونی، سالینی و ترکیبی تقسیم میشن.

عمل بینی گوشتی هر آنچه که باید بدانید+بهترین جراح😎

پروتز های سیلیکونی همونطور که از اسمشونم مشخصه از ترکیب های مختلف سیلیکون ساخته شدن و مثل ژل ها حالت چسبنده ای دارن. پروتزهای سیلیکونی نسبت به پروتزهای دیگه شباهت بیشتری به بافت سینه دارن و به همین خاطر به عنوان اولین انتخاب برای پروتز به حساب میان. همچنین در صورت صدمه دیدن، این پروتزها از بین نمیرن  و ژل موجود تو پروتز به فضای اطراف یا لایه‌های دیگه ی پروتز وارد میشه.

پروتز سینه ی  آب‌ نمکی یا سالینی به شکل گرد هستن و با آب‌ نمک استریل پر شدن. این پروتزها حاوی جداره ای از سیلیکون هستن که به صورت غیر قابل نفوذ عمل می کنن، همچنین این پروتزها نسبت به پروتزهای سیلیکونی سفت ترن و اگه پاره‌ بشن تخت و صاف میشن و مایع داخلشونم طی یک فرایندی طبیعی جذب بدن میشن. لازم به ذکره که به دلیل اینکه این مایع تو بدن انسان به شکل طبیعی وجود داره هیچ آسیبی به بدن وارد نمیکنه.

البته تو بحث مارک پروتز سینه هم ما مدلای مختلفی داریم که انتخاب بهترین مارک پروتز سینه برای انجام جراحی پستان داستان خاص خودشو داره و از اهمیت بالایی هم برخورداره.

بهترین سن برای جراحی پروتز سینه

خب اینکه که بهترین سن برای پروتز سینه چه سنیه رو با با در نظر گرفتن دو مورد جواب داد : بلوغ سنی و بلوغ فکری

وقتی سینه رشد کافی نداشته باشه و عمل پروتز سینه برای فرد انجام بشه، ممکنه تو گذر زمان، با رشد و تغییر شکل سینه ها، نتیجه عمل تحت تاثیر قرار بگیره. گاهی اوقات برش های جراحی ممکنه باعث رشد کامل و مناسب سینه ها بشه.

رفع کبودی چشم بعد از عمل بینی 🔥

 

عوارض جراحی پروتز سینه

وقتی که خیلیا میان و ازمزایای واضحی برای جراحی بزرگ کردن سینه با پروتز برای خانومایی که دنبال جذابیت بیشتر هستن صحبت میکنن، توبیوتی میاد و ازمعایب و خطراتی که به طور طبیعی برای این جراحی وجود داره و باید قبل از تصمیم‌­گیری در مورد اینکه آیا جراحی بزرگ کردن سینه برای شما مناسبه یا نه، صحبت میکنه.

مثل تمام جراحی ها، خطرات کلی وجود داره که قبل از تصمیم به جراحی باید اونارو بدونید و بپذیرید.

گلو درد
محل خط داخل وریدی دردناک یا عفونی
خطر بی­هوشی
جدا شدن زخم یا تاخیر تو بهبودی
سایر عوارض بیهوشی
خونریزی و هماتوم
حساسیت به پانسمان و چسب
جای زخم
التهاب و عفونت
تفاوت لیفت پستان با پروتز سینه

ماستوپکسی (لیفت سینه) و بزرگ کردن (پروتز سینه) دو جراحی زیبایی هستن که ظاهر و اندازه سینه ها رو تغییر میدن. ماستوپکسی برای اونایی خوبه که سینه شون از فرم افتاده و حالت افتادگی پیدا کرده و یا سفتی خودشو از دست داده. تو عمل بزرگ کردن هم که میان پروتز رو بالا یا پایین عضله ی سینه قرار میدن.هردو عمل برای تغییر ظاهر و اندازه سینه بکار میرن و ممکنه هر دو عمل رو همزمان براتون انجام بدن یا حتی طی دو جراحی جداگونه این کار انجام بشه ، نهایتا همه چی بستگی به تشخیص پزشکتون داره.

 

 

کاندیدای مناسب پروتز سینه از دیدگاه دکتر هادیزاده

 

سوالات متداول

منظور از جراحی پروتز سینه چیست؟

پروتز بافتی است که مشابه با پستان بوده و در مواردی خاص با پروتکل‌های خاصی، جایگزین بافت طبیعی پستان می‌شود. پروتز سینه شکل و فرم‌های مختلفی دارد و سایز آن نیز قابل تغییر است.

عوارض پروتز سینه چیست؟+توضیحات کامل🔥🔥

 

آیا پروتز مانع شیردهی می شود؟

جراحی پروتز سینه مانع شیردهی نمی شود. جراح پروتز سینه را در زیر دیواره عضلانی قفسه سینه جایگذاری می کند تا مشکلی در شیردهی پیش نیاید.

 

آیا تنها راه برای بزرگ کردن سینه، پروتز است؟

یکی دیگر از روش های حجیم کردن سینه ها تزریق چربی است. در این روش چربی را از بدن خود بیمار گرفته و به بافت سینه تزریق می شود.

tobeauty.ir

2
نظرتون را بنویسید.

avatar
2 روند نظرات
0 روند پاسخ ها
0 فالوورها
 
بیشترین نظر پاسخ داده شده
داغ ترین نظرات
1 نویسندگان نظر
مریمسپیده پاسخ نظر نویسندگان
  اشتراک  
جدیدترین نظرات قدیمی ترین نظرات نظرات با تعداد زیاد رای
اشاره به موضوع
سپیده
مهمان
سپیده

با سلام خیلی کار خوبیه

مریم
مهمان
مریم

خیلی سایت خوبی دارین