عنوان 2
عنوان 3
عنوان 4
عنوان 5

بهترین سالن زیبایی تهران+تخفیف ویژه 🔥💙

فهرست مطالب

[کل: 3 میانگین: 5]

احتمالا شماهم هر از گاهی برای انتخاب بهترین سالن زیبایی تهران یا آرایشگاه برای انجام کارای مربوط به اصلاح و … خودتون سر در گم میشید. این یک امر طبیعیه و به قول معروف شتریه که جلو در همه میخوابه!! دلیلشم اینه که برای مثال اگر شما به آرایشگاه یا سالن زیبایی میرید که موهاتو خوب رنگ میکنه دلیل نمیشه که کار ناخن کار اون سالن هم خوب باشه و شما هم میخوایید برید جایی که ناخناتونو به قشنگترین شکل ممکن و اونجور که باب میل خودتون هست کاشت کنن. این مشکلیه که همه خانم ها دارن و تا به امروز هم کسی نتونسته به دادشون برسه و توبیوتی اومده تا دقیقا همین مشکلو حل کنه. ما اینجا با بررسی سالن های مختلف و با در نظر گرفتن نظرات مشتریانشون میاییم تا توانایی و مهارت هر سالن زیبایی رو به نمایش بزاریم تا شما رو از سردرگمی نجات بدیم و تو انتخاب سالن زیبایی ایده ال شما کمکتون کنیم.😊

در کل 6 مورد اساسی تو انتخاب یه سالن زیبایی خوب باید بررسی بشه که اول اون 6 مورد رو براتون مینویسیم و بعد به بررسی و توضیح هر کدوم میپردازیم.

1_ متریال مورد استفاده در سالن یا آرایشگاه

2- تخصص پرسنل و میزان مهارت آنها

3- سرعت کار پرسنل

4-نوبت دهی😎

5-رفتار محترمانه پرسنل و مشتری مداری

6-بهداشت سالن

برای انتخاب بهترین سالن آرایشی به شما نکاتی را میگویم که حتما قبل از رفتن به سالن آرایش باید بدانید ،همچنین اسامی چنتا از  بهترین سالن های زیبایی رو آوردیم که بتوانید تا  با بهترین سالن های زیبایی تهران و شهرهای دیگر بیشتر و بهتر آشنا شوید. با توبیوتی سالن های زیبایی برتر ایران را پیدا میکنیم.

بهترین-سالن-زیبایی-تهران-توبیوتی

 

ملاک انتخاب بهترین سالن زیبایی از نظر توبیوتی😁

قبل از رفت به آرایشگاه زنانه باید بدانید که آن سالن آرایشی میتواند بهترین خدمات را به شما ارائه بدهد یا خیر با ملاک های رزبیوتی میتونید بهترین سالن زیبایی را پیدا کنید و از بهترین خدمات با بهترین قیمت های آن ها استفاده کنید.متریال استفاده شده در آرایشگاه، تخصص پرسنل،سرعت کار پرسنل،نوبت دهی،بهداشت سالن آرایش،احترام به خواسته مشتری از مهم ترین ملاک هایی هست که باید قبل از رفتن به سالن زیبایی به دقت بررسی کنید.

 

1- متریال استفاده شده در آرایشگاه😍

به سختی می توان محصولات و متریال  اورجینال  در این روزهای بازار ایران پیدا کرد.

بسیاری از سالن های درجه1 تهران با واردکننده های مستقیم محصولات آرایشی  کار میکنند  تا برای مشتران خود بهترین متریال را استفاده کنند شما کماکان در نظر داشته باشید که در سالن زیبایی مدنظرتان چه محصولات و متریالی  استفاده میشود با مظمئتن شدن از اصالت متریال مصرفی در آرایشگاه زنانه خیالتان بابت سلامت خودتان نیز راحت میشود.

سالن زیبایی تبریز+تخفیف ویژه 💙

 

2- تخصص پرسنل

پرسنل متخصص از مهمترین ویژگی های یک سالن زیبایی به نظر مجموعه رزبیوتی هست چرا که زیبایی و سلامت شما را در دستان پرسنل سالن آرایشی هست که به آنجا مراجعه کرده اید.

سابقه پرسنل یکی از مواردی است که به شما کمک میکند تا متوجه شوید فردی که در سالن مشغول به کار است تجربه لازم را دارد یا خیر….

همچنین میتوانید با پرس و جو از افرادی که قبلا به سالن زیبایی مد نظر شما رفته اند به میزان تخصص پرسنل پی ببرید.

بهترین-سالن-زیبایی-در-تهران-توبیوتی

3- سرعت کار پرسنل❤

علاوه بر تخصص سرعت کار پرسنل از مهمترین ویژگی های یک سالن آزایش زنانه خوب است چرا که احتمالا برای شما هم پیش آمده که ساعت ها در آرایشگاه بوده اید و زمان  وقت گرانبهای خود را هدر داده اید و نتوانستید به بسیاری از کار های روزمره خود برسید قبل از رفتن به سالن حتما این مورد را هم زیر نظر داشته باشید چرا که بسیاری از آرایشگاه ها زمان مشتری های خود برایشان مهم نیست.

اگه الان نگران این هستی که خوب چجوری این موارد مثل تخصص پرسنل و سرعت کار پرسنل رو متوجه بشی اصلا نگران نباش توبیوتی اینجاس تا بهترین سالن های زیبایی را به شما معرفی کند….

 

4- نوبت دهی سالن های زیبایی🤦‍♀️

و اما دغدغه اصلی خانم هایی که به سالن های آرایشی مراجعه میکنند نوبت دهی سالن های زیبایی هست چرا که بعضا مجبور میشوید تا ساعت ها در انتظار برای استفاده از خدمات سالن زیبایی میمانید.

توبیوتی با در نظر گرفتن تمام دغدغه های زمانی شما عزیزان پیشنهادات  خود را با در نظر گرفتن بهترین سیستم های نوبت دهی به شما ارائه میکند تا وقت شما عزیزان هم در جهت انتظار بیجا در سالن های آرایش صرف نشود.

بهترین-سالن-های-زیبایی-تهران-توبیوتی

 

5- بهداشت سالن زیبایی😉

بهداشت آرایشگاه زنانه هم از مهمترین مسائل قبل از انتخاب آرایشگاه و مراجعه به آن است سالن های تمیز احساس خیلی بهتری را به ما میدهند و باعث میشود زمانی که در سالن زیبایی هستید حس خوبی داشته باشید همچنین با رعایت بهداشت سالن ارایشگاه دیگر سلامت شما هم به خطر نمی افتد و با خیال راحت میتوانید از حضور خود در سالن آرایشی لذت ببرید.

بهترین کلینیک زیبایی تهران+تخفیف ویژه🔥

 

6- احترام به خواسته مشتری🌹

بار ها برای خانم های عزیز پس از مراجعه به سالن آرایشی پیش آمده که توجه کافی به خواسته آنها نشده و پرسنل نیز پس از شکایت سعی در توجیه کار داشتندسالن آرایش حرفه ای مسئولیت کار خود را می پذیرد و طبق خواسته مشتری خود عمل میکند.
شاید با همه تفاسیر دچار نگرانی شده باشی باشید که چگونه میتوانید سالن زیبایی متناسب را با بهترین قیمت و خدمات و تمام ویژگی های بالا پیدا کنید.

تیم تخصصی توبیوتی با استفاده تحقیقاتی که انجام داده بهترین سالن های زیبایی در سراسر ایران را شناسایی و به شما معرفی میکنه.

 

لیست بهترین سالن های زیبایی تهران

1- سالن زیبایی مونا یزدانی

 

تهران-سعات آباد ضلع جنوب غربی تقاطع پاکنژاد و سرو غربی – ساختمان شماره 42 – طبقه 2

مدیریت سالن: 9190814100

تلفن: 2122118780  و 2122118781

خدمات:

ارائه خدمات تخصصی مو ( کوتاهی ، رنگ و لایت ، تراپی و احیا ، بافت )
خدمات تخصصی مژه
خدمات تخصصی ناخن
خدمات تخصصی عروس
خدمات تخصصی آرایش دائم و موقت

 

 

2- سالن زیبایی مریم دربندی

 

یکی از بهترین سالن های زیبایی تهرانمریم دربندی میکاپ آرتیست خلاق و با استعداد که سابقه ی فعالیت حرفه ای در سالن های ژیلا و سه بونیتا داشته است. 10 روز قبل از مراسم خود خانم دربندی مشاوره ی رایگان میدهد و آرایش عروس فقط توسط خود ایشان انجام میشود. اما در هر روز خانم دربندی فقط 3 عروس را میکاپ میکنند.

چهار راه فرمانیه، ساختمان آرتمیس، طبقه 5، واحد 5

 

تلفن:  26254368

خدمات:

میکاپ با متد روز اروپایی در سبکلایت و کلاسیک
خدمات ناخن مثل طراحی و کاشت، ترمیم و ژلیش ناخن، مانیکور ، پدیکور
خدمات زیبایی مو مثل شینیون های روز دنیا، براشینگ بافت مو با تنوع زیاد، کراتینه و اکستنشن مو، رنگ مو با روش های نوین، آمبره، بالیاژ
ماساژ، اسپا، خدمات پاکسازی و فیشیال پوست، طلا درمانی و کربن تراپی
، خدمات زیبایی ابرو و صورت: میکروپیگمنتیشن ، میکروبلیدینگ ، طراحی و قرینه سازی ابرو ، اصلاح فرم ابرو
خدمات زیبایی مژه : ویتامینه مژه ، اکستنشن مژه
در این سالن برای عروس خانم ها اجاره ی تاج و تور با تنوع بسیار بالا هم امکان پذیر است.

 

 

3- سالن زیبایی گیوا
( سارا حسینی)

تهران، سعادت آباد، بلوار دریا، روبروی صراف های جنوبی، نبش خیابان رامشه، طبقه زیرین بانک سامان، سالن زیبایی گیوا

سالن های زیبایی اصفهان +بهترین ها + تخفیف ویژه 💙🔥

 

تلفن:  88077577 – 88088349

خدمات:

اپیلاسیون:

اپیلاسیون با مواد ۱۰۰% گیاهی در محیطی بهداشتی با لوازم یکبار مصرف بدون احساس درد و حساسیت

خدمات مو:

کراتینه پیشرفته به وسیله دستگاه بخار آب و با مواد آمریکایی
هیرکات های جدید توسط قیچی با تیغه الماس جهت جلوگیری از موخوره
از بین بردن موخوره ها به صورت کامل با سیستم Micro out، بدون کوتاهی قد مو
آبرسانی مو با روغن های کاملا طبیعی و ویتامینه مو به وسیله دستگاه بخار و رطوبت رسان
اجرای جدیدترین شیوه های رنگ و لایت توسط مواد طبیعی و استاندارد با در نظر گرفتن بافت ساقه مو و موهای رنگ شده حتی قرمز شرابی ، مشکی و روشن کردن مو بدون دکلره همراه با روغن خاویار
اکستنشن فوق حرفه ای با متد فرانسه و ایتالیا همراه با انواع موهای ۱۰۰% طبیعی و دکلره و رنگ و نگهداری در طولانی مدت
انواع بافت های مکزیکی و آفریقایی و … همراه با مهره و ابزار

خدمات ناخن:

ارائه کلیه خدمات ناخن به روش ژل، کاور ژل،  میکس، طراحی در آب، فویل، طلاکوب در کوتاه ترین زمان با بالاترین کیفیت و لیفتینگ دست و آرنج با متد ارمنستان
مانیکور و پدیکور طبی توسط پودر کراتین و کلسیم برای جلوگیری از نازک شدن صدف ناخن و استحکام رشد سریع ناخن و از بین بردن خشکی و ترک ریشه و کوتیکول اطراف ناخن

خدمات عروس:

کاملترین خدمات VIP عروس، میکاپ و گریم فوق تخصص در سالن زیبایی گیوا
میکاپ و گریم سینمایی فوق حرفه ای عروس توسط متخصصین گریم و کارشناسان زیبایی و هنر با مواد MAC و CLARINS

سایر خدمات:

پاکسازی و مراقبت پوست و کلیه خدمات پوستی پیلینگ، جوانسازی، شفاف سازی
خدمات مژه بدون حساسیت و آسیب رساندن به ریشه مژه
طراحی و قرینه سازی و پرپشت کردن و حجیم کردن ابروها و از بین بردن فاصله های خالی ابرو توسط هاشور و پرکردن جای شکستگی ابرو
انواع ماساژ با دستگاه

 

 

4- سالن زیبایی مریم رئوف

 

شعبه 1: تهران، زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی خیابان ب، بن بست هشتم، پلاک 3، طبقه اول/

:02122042737

شعبه 2:تهران، اقدسیه، موحد دانش، مجتمع پلاتین صاحبقرانیه/

: 02122828100

 

خدمات:

گریم و کانتورینگ صورت، گریم و آرایش عروس، آرایش و استایل مو، اصلاح و قرینه سازی ابرو، هاشور ابرو، اکستنشن مژه، اکستنشن مو، خدمات ناخن، رنگ و لایت، اپیلاسیون، پاکسازی پوست، طراحی ناخن، مانیکور، پدیکور، هیدرودرمی، کراتینه و ویتامینه، صافی دائم مو و برزیلین از خدمات سالن زیبایی مریم رئوف هست.
نمونه کارهای سالن مریم رئوف

سالن زیبایی قم +بهترین ها+تخفیف ویژه 💙🔥

 

5- سالن زیبایی مریم رهنما

 

پاسداران انتهای خیابان اسلامی شمالی. نبش گلستان 5. شماره 192 زنگ 204 طبقه دوم

:02122321951 , 02122321950

موبایل: 09123128550

 

خدمات:

آرایش و گریم عروس
شینیون و براشینگ
بافت مو
رنگ و مش و لایت
اکستنشن مو
کوپ مو
خدمات مژه و ابرو
خدمات ناخن
ایربراش
شاین بدن
پاکسازی پوست
اپیلاسیون
نمونه کارهای سالن مریم رهنما

 

6- سالن زیبایی ویس

(شبنم نظیف)

سعادت آباد، نرسیده به میدان کاج، بین خ ۱۵ و میرزایی، بین بانک ملل و شیرینی الف، طبقه ۲ و ۴ /

09120331182

شبنم نظیف طبق فرم صورت و سلیقه ی عروس ها بعد از مشاوره و بنا به تصمیم خود عروس سبک میکاپ مشخص میکند. سبک کلاسیک و لایت بسیار زیبایی را اجرا میکند.

نمونه کارهای سالن شبنم نظیف

 

7- سالن زیبایی سپیدار

پاسداران، بن بست اکرمی، پلاک ۲

09002670270 و 09002670280

 

 

نمونه کارهای سالن زیبایی سپیدار

کلینیک های زیبایی تهران همیشه رقابت بالایی برای جذب مشتری دارن.هر کدوم هم خدمات خاص خودشونو دارن و کیفیت کارشون و کیفیت مواد و … باهم دیگه فرق میکنه.این شما هستین که باید تصمیم بگیرین کجا برین،کدوم سالن زیبایی رو انتخاب کنید.شما میتونید برید بالاشهر و تو یه مکان لاکچری کاشت ناخن انجام بدید و 10 میلیون تومن پرداخت کنید،میتونید هم برید یه جای معمولی تر و هکاشت ناخن رو با همون کیفیت انجام بدید با 2 تومن. پس مهمه که به قول معروف فضا و تجملات سالنی که میخوایید برید  رو در نظر بگیرید.نهایتا مهم ترین نکته کبفبت کار پرسنل و سلامتی شماسن و بعد از اون مسائل مالی پیش میاد.پس قبل از مراجعه حتما تحقیقات خودتونو کامل کنید و میتونید تو این موذد از کارشناسای توبیوتی هم استفاده کنید.

شما میتونید برای بررسی سالن های زیبایی مناطق مختلف تهران از طریق بخش تماس با ما بهمون درخواست بدید تا کارشناسای توبیوتی تو کمترین زمان ممکن بهترین سالن های نزدیک به شمارو بهتون معرفی کنن.

خب اینم از 7 سالن زیبایی برتر تهران. حالا نوبت شماست که اگر تجربه ای در مورد این سالن های زیبایی دارید تو بخش نظرات بنویسید تا به بقیه دوستان تو انتخابشون کمک کنید.

فایل pdf این محتوا

tobeauty.ir

 

1
نظرتون را بنویسید.

avatar
1 روند نظرات
0 روند پاسخ ها
0 فالوورها
 
بیشترین نظر پاسخ داده شده
داغ ترین نظرات
1 نویسندگان نظر
Frankie Bridge پاسخ نظر نویسندگان
  اشتراک  
جدیدترین نظرات قدیمی ترین نظرات نظرات با تعداد زیاد رای
اشاره به موضوع
Frankie Bridge
مهمان

I really like your writing style..Its so easily understandable. You can visit my blog at https://garminexpress.global and then maybe you can share your thought about mine.