عنوان 2
عنوان 3
عنوان 4
عنوان 5
کاشت ناخن ژله ای_توبیوتی

تفاوت کاشت ناخن ژله ای با پودری چیه؟ 🔥🔥

فهرست مطالب

داشتن ناخن‌های زیبا و جذاب به عنوان یکی از موارد مهم تو زیبایی در نظر گرفته میشه. تو این زمینه، کاشت ناخن پودری و کاشت ناخن ژله‌ای دو روش مختلف هستن که با اونا، می تونین ناخن‌های زیبا و جذابی داشته باشین. تو این مقاله با توبیوتی، به بررسی تفاوت کاشت ناخن ژله ای با پودری می پردازیم.

کاشت ناخن پودری

کاشت ناخن پودری یا SNS یکی از روشای محبوب برای کاشت ناخن‌ها محسوب میشه. این روش با استفاده از پودر اکریلیک انجام میدن. تو این روش، ابتدا ناخن هاتونو تمیز می کنن و بعد چند لایه از پودر اکریلیک آغشته میشه. بعد با استفاده از نور UV، پودرها ثابت میشن و ناخن‌ هاتون  به شکل دلخواه طراحی میشه.

مزایای کاشت ناخن پودری عبارتند از: ظاهری طبیعی، دوام بالا، قابلیت نگهداری و ترمیم پذیری خیلی بالا.

 

کاشت ناخن ژله‌ ای

تفاوت-کاشت-ناخن-ژله-ای-با-پودری-توبیوتی

روش دیگه ای که برای کاشت ناخن‌هاتون استفاده میشه، کاشت ناخن ژله‌ ای هست. تو این روش، از مواد ژله‌ ای استفاده میشه که با استفاده از لامپ UV تثبیت میشه. برای  انجام  این روش، ابتدا ناخن تمیز شده و بعد یک لایه از پایه ژله ‌ای بر روی ناخن قرار میگیره. بعد از اون، با استفاده از لامپ UV، پایه ژله ‌ای تثبیت میشه. بعد لایه بعدی از ژله‌ای به روی ناخن هاتون قرار داده میشه و همین روند تا زمانی ادامه می‌یابد که ناخن به شکل دلخواه تون طراحی بشه.

مزایای کاشت ناخن ژله ‌ای عبارتند از: براقیت بیشتر، ظاهری لطیف ‌تر، قابلیت تغییر شکل و طرح، دوام بالا و مقاومت در برابر شکستن.

دوره آموزشی کاشت ناخن از صفر تا صد 🔥🔥

 

 

کاشت ناخن پودری با کاشت ناخن ژله ای چه فرقی داره؟

 

فرق-کاشت-ناخن-ژله-ای-با-پودری-توبیوتی

با توجه به چیزایی که بالا گفته شد، میشه  به تفاوت کاشت ناخن ژله ای با پودری پرداخت. یکی از تفاوتای اصلی این دو روش، مواد استفاده شده تو هر کدوم از اونها هستش. تو کاشت ناخن پودری از پودر اکریلیک استفاده میشه، ولی تو کاشت ناخن ژله‌ای از مواد ژله‌ ای استفاده میشه.

تفاوت دیگه ای که بین این دو روش وجود داره، تو مقاومت ناخن‌ های کاشت شده هست. ناخن‌های کاشت شده با استفاده از روش کاشت ناخن پودری، دوام بیشتری دارن و توی تحمل ضربه هم مقاومت شون ببشتره.

مزایای کاشت ناخن پودری (SNS) نسبت به روشای دیگه ای از کاشت ناخن مثل کاشت ناخن ژله‌ ای عبارتند از دوام بیشتری که دارن. بعلاوه، پودر اکریلیک برای کاشت ناخن پودری به‌ عنوان یک ماده خیلی مقاوم در برابر خوردگی و شکستگی ناخن شناخته میشه. این ماده حتی در برابر مواد شوینده‌ ی قوی هم مقاوم هس و باعث میشه ناخن‌ ها برای مدت طولانی تری موندگار بشن.

در عوض، یکی از مشکلات کاشت ناخن پودری اینه که برای انجام اون، نیاز به تخصص بیشتری هس. برای کاشت ناخن پودری نیاز به دستگاه خاصی نیست، با این حال، تجهیزات و ابزارهای مورد نیاز برای اجرای صحیح این روش از دیگر روش‌ های کاشت ناخن پیچید ه‌تر هستش.

 

کاشت ناخن ژله ‌ای

تفاوت-کاشت-ناخن-ژله-ای-با-کاشت-ناخن-پودری-توبیوتی

کاشت ناخن ژله‌ای یا Gel به عنوان  یکی از روشای پرکاربرد تو حوزه کاشت ناخن محسوب میشه. تو این روش، از ژل های خاصی استفاده میشه که با استفاده از نور UV به شکل دلخواه بر روی ناخن ثابت میشن.

مراقبت از ناخن کاشتی +نکات طلایی 🔥🔥

مزایای کاشت ناخن ژله ‌ای اجرای سریع ‌تر، زمان  خشک شدن کوتاه ‌تر و نیاز به تخصص کمتری برای اجرای اون هست. همچنین، با استفاده از این روش میشه  به شکلای مختلفی رسید.

ولی یکی از مشکلات کاشت ناخن ژله ‌ای این هست که ناخن ممکن هست بشکنه و از بین بره.

 

تفاوت کاشت ناخن ژله ای با پودری در چیه؟

تفاوت-های-کاشت-ناخن-ژله-ای-با-پودری-توبیوتی

تو ادامه مقاله ی تفاوت کاشت ناخن پودری با کاشت ناخن ژله ‌ای، تفاوت‌های بیشتر این دو روش رو بررسی می ‌کنیم:

 

تفاوت کاشت ناخن ژله ای و پودری

ماده‌ ی استفاده شده: همون طور که تو مقدمه گفته شد، توی کاشت ناخن پودری از پودر آکریلیک و تو کاشت ناخن ژله‌ ای از ماده ‌ی ژله ‌ای استفاده میشه. این ماده‌ها خصوصیات مختلفی دارن که تفاوت تو نحو ه‌ ی استفاده از اونها رو متفاوت کرده.
روش کاشت: تو کاشت ناخن پودری، پودر اکریلیک تو چندین لایه بر روی ناخن زده میشه و پس از تثبیت شدن با استفاده از نور UV، به شکل دلخواه طراحی میشه. تو کاشت ناخن ژله ‌ای، ژله‌ یکنواخت بر روی ناخن قرار داده میشه و با استفاده از لامپ UV تثبیت میشه. این عمل تا زمانی ادامه پیدا می کنه که ناخن هاتون به شکل دلخواه تون طراحی بشه.
نحوه‌ خشک شدن: تو کاشت ناخن پودری، پس از قرار دادن پودر آکریلیک، ناخن با نور UV خشک میشه و در صورت نیاز، برای تکمیل طرح میشه دوباره از پودر آکریلیک استفاده کرد. تو کاشت ناخن ژله ‌ای، پس از هر  بار که هر لایه از ژل روی ناخن هاتون قرار گرفت،  ناخن با لامپ UV خشک شده و به شکل دلخواه تون  طراحی میشه.
دوام: باید توجه داشته باشین که دوام ناخن‌ های کاشته شده به عوامل مختلفی مثل نوع ماده استفاده شده، روش استفاده ، نحوه‌ ی استفاده و مراقبت از اونها بستگی داره. به طور کلی، با رعایت نکاتی مثل عدم استفاده از اشیاء سخت و تیز برای تمیز کردن ناخن ‌های کاشته شده و استفاده از مواد مرطوب کننده برای حفظ رطوبت ناخن، میشه  دوام ناخن ‌های کاشته شده رو افزایش داد.
مدت زمان لازم برای  انجام: روش کاشت ناخن پودری 30 تا 40 دقیقه  و کاشت ناخن ژله‌ای به حدود ۴۵ تا ۶۰ دقیقه زمان نیاز داره. این زمان میشه  بسته به تعداد لایه‌هایی که روی ناخن هاتون اضافه میشه، زمان بیشتر یا کمتری صرف کنه.
قیمت: هزینه ‌ی کاشت ناخن پودری و کاشت ناخن ژله ‌ای بسته به مواد مورداستفاده، سطح تخصص کارآموز و تجربه کارآموز متفاوت هستش. تو شهرها و مناطق مختلف هم قیمت‌ها متفاوت هستن. ولی در کل، هزینه‌ ی کاشت ناخن ژله ‌ای نسبت به کاشت ناخن پودری بیشتر هستش.
محافظت از ناخن‌ ها :روش کاشت ناخن پودری و کاشت ناخن ژله ‌ای محافظتی برای ناخن‌ های ضعیف و شکننده تون هستن. ولی اگه از این روشا ممکنه مکرر استفاده کنین، ممکنه باعث ضعیف شدن ناخن هاتون بشه. واسه اینکه از ناخن‌ هاتون محافظت کنین،  بهتره بعد از هر دو یا سه ماه از کاشت ناخن، دو هفته کاشت رو انجام ندین.
حساسیت ‌ها: روش کاشت ناخن پودری و کاشت ناخن ژله ‌ای ممکنه واسه بعضیا حساسیت زا باشه. بنابراین، اگر احساس خارش، قرمزی یا سوزش تو دست و پا دارین، باید کاشت ناخن رو انجام ندین و به پزشک مراجعه کنین.

بهترین روش کاشت ناخن با توبیوتی 😍 💙

با توجه به مزایا و معایب کاشت ناخن پودری و کاشت ناخن ژله ‌ای، این روشا به  عنوان  یک راه حل مؤثر برای داشتن ناخن ‌های زیبا و مرتب محسوب میشن. اگر شماهم به دنبال داشتن ناخن های زیبا ومرتب هستین میتونین لیست برترین ناخن کارارو ببینین و پیش بهترین ناخن کارای ایران برین.

اما اگه شما هم به دنبال درآمد میلیونی از خدمات کاشت ناخن هستین میتونی تو کلاسای آموزشی کاشت ناخن سایت توبیوتی که به وسیله ی خبره ترین ناخن کارای ایرن آموزش داده میشه شرکت کنین. این کلاسا شامل آموزشای کامل و جامعی تو زمینه کاشت ناخن پودری و کاشت ناخن ژله‌ ای هستش که به شما کمک می‌کنه تا به‌ طور کامل با این روشا آشنا بشین و بتونین به صورت حرفه ای کاشت رو انجام بدین و درآمد داشته باشین.

tobeauty.ir

1
نظرتون را بنویسید.

avatar
1 روند نظرات
0 روند پاسخ ها
0 فالوورها
 
بیشترین نظر پاسخ داده شده
داغ ترین نظرات
1 نویسندگان نظر
سپیده پاسخ نظر نویسندگان
  اشتراک  
جدیدترین نظرات قدیمی ترین نظرات نظرات با تعداد زیاد رای
اشاره به موضوع
سپیده
مهمان
سپیده

خیلی مطالب سایت تون بهم کمک کرد ممنون عالی بودین