عنوان 2
عنوان 3
عنوان 4
عنوان 5
انواع پودر کاشت ژله ای_توبیوتی

روش نگهداری از ناخن کاشتی +بهترین روش ها ^_~💙

فهرست مطالب

نگهداری از ناخن‌های کاشتی, امری حیاتی برای داشتن ظاهری زیبا و جذاب هست. به عنوان برند پرآوازه‌ی توبیوتی, ما مفتخریم که می‌توانیم با ارائه‌ی راهنمایی‌های مفید و کارآمد, به شما تو مراقبت از ناخن‌های کاشتی کمک کنیم. کاشت ناخن و استفاده از ناخن مصنوعی, روش‌هایی هستن که به شما این امکان رو می‌دهند که ناخن‌هایی زیبا و با کیفیت داشته باشید. تو این مقاله, به بررسی انواع کاشت ناخن و نحوه‌ی نگهداری از ناخن‌های کاشتی پرداخته خواهد شدانواع کاشت ناخن همان طور که پیش از این اشاره شد, کاشت ناخن مصنوعی یکی از راه‌های محبوب برای داشتن ناخن‌های زیبا و جذاب هست. اما تو کاشت ناخن, چندین روش مختلف وجود داره که هر یک با مزایا و معایب خودتون همراه هستن.

 

کاشت ناخن ژله ای

کاشت-ناخن-ژله-ای-توبیوتی

کاشت ناخن ژلی یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین روش‌های کاشت ناخن هست که تو اون از ژل پلیمری خاصی به نام ژلی استفاده میشه. این روش, ناخن رو از طریق قرار دادن ژلی بر روی ناخن به شکل دلخواه شکل میده. علاوه بر این, ژلی میتونه برای تقویت ناخن‌های ضعیف و حتی شکسته هم استفاده بشه.

 

کاشت ناخن اکریلیک

کاشت ناخن اکریلیک یک روش دیگه برای داشتن ناخن‌های مصنوعی هست. تو این روش, از پودر پلیمری و مایع مخصوصی که با هم ترکیب میشن استفاده میشه. پودر و مایع ترکیب میشن و به شکل یک رزین قابل شکل‌دهی تبدیل میشن. بعد رزین بر روی ناخن قرار داده شده و به شکل دلخواه شکل داده میشه.

 

کاشت ناخن پودری

کاشت-ناخن-پودری-توبیوتی

کاشت ناخن پودری یکی دیگه از روش‌های کاشت ناخن هست که تو اون از پودر پلیمری و مایع مخصوصی استفاده میشه. با ترکیب پودر و مایع, یک مواد قابل شکل‌دهی تولید میشه که بر روی ناخن قرار داده میشه و تو نهایت به شکل دلخواه شکل میگیره. این روش بخاطر طبیعی تر و کم‌تر خطرناک بودن, محبوبیت بیشتری تو بین مردم داره.

7 فایده جذاب و بینظیر کاشت ناخن

 

کاشت ناخن گلس

کاشت ناخن گلس یکی از جدیدترین روش‌های کاشت ناخن هست که تو اون از یک ماده شفاف به نام گلس استفاده میشه.گلس از چندین لایه ساخته شده  و مثل چندین لایه از رنگ چسبنده تشکیل شده. این روش باعث میشه که ناخن‌ها شفاف و براق بشه و به نظر طبیعی تر بیاد.

 

کاشت ناخن فیبرگلاس

کاشت ناخن فیبرگلاس یکی دیگه از روش‌های کاشت ناخن هست که تو اون از یک ماده بافته شده از فیبر شیشه استفاده میشه. این فیبرها به داخل مایعی که شبیه به ژلی است, قرار داده میشن و بعد از خشک شدن به شکل دلخواه شکل می‌گیرند.

کاشت-ناخن-توبیوتی

نحوه‌ی کاشت ناخن

کاشت ناخن مصنوعی یکی از روش‌های محبوب برای داشتن ناخن‌های زیبا و جذاب هست. اگرچه نگهداری از ناخن‌های کاشتی نیاز به مراقبت و ترمیم داره, اما با توجه به جذابیت و قابلیت شکل‌دهی بیشتری که ناخن‌های کاشتی دارن, خیلی از افراد تمایل دارن از این روش استفاده کنن. تو این مقاله به بررسی نحوه‌ی کاشت ناخن و نگهداری از اونا  پرداختیم

 

کاشت ناخن ژلی

کاشت ناخن ژلی یکی از رایج‌ترین روش‌های کاشت ناخن هست که با استفاده از ژل پلیمری به ناخن شکل موردنظر داده میشه. این روش علاوه بر شکل‌دهی به ناخن, قابلیت تقویت ناخن‌های ضعیف و حتی شکسته رو هم داره. برای کاشت ناخن ژلی, بعد از تمیز کردن ناخن, لایه‌ای از ژل بر روی ناخن قرار میگیره که بعد با استفاده از لامپ UV یا LED, ژل به شکل سفت و دوام‌داری تبدیل میشه. تو این روش, امکان تزیین ناخن با رنگ‌ها و طرح‌های مختلف هم وجود داره.

نکاتی واسه تقویت ناخن های طبیعی مقاوم و سالم 🔥🔥

 

 کاشت ناخن اکریلیک

تو روش کاشت ناخن اکریلیک, از پودر پلیمری و مایع مخصوصی که با هم ترکیب میشن, استفاده میشه. پودر و مایع با هم ترکیب شده و به شکل یک رزین قابل شکل‌دهی تبدیل میشن. بعد رزین بر روی ناخن قرار داده شده و به شکل دلخواه شکل داده میشه. تو این روش هم علاوه بر شکل‌دهی به ناخن, قابلیت تقویت ناخن‌های ضعیف و حتی شکسته رو هم داره. با این حال, این روش نسبت به کاشت ناخن ژلی, زمان بیشتری برای خشک شدن ,داره و نیاز به تجهیزات خاصی مثل فن خشک‌کننده داره.

 

راهنمایی برای نگهداری از ناخن کاشتی

راهنمایی-برای-نگهداری-از-ناخن-کاشتی-توبیوتی

ناخن‌های کاشتی, برای افرادی که به دنبال داشتن ناخن‌های زیبا و طولانی هستن یکی از گزینه‌های پرطرفدار هست. اما برای نگهداری از این ناخن‌های کاشتی, باید به چند نکته توجه کرد. تو این مقاله, بهترین روش‌های نگهداری, ترمیم و تقویت ناخن‌های کاشتی رو به شما آموزش میدیم.

 

نگهداری از ناخن‌های کاشتی

یکی از مهمترین قسمت‌های نگهداری از ناخن‌های کاشتی, نظافت و مراقبت مناسبه. برای نگهداری از ناخن‌های کاشتی, بهتر هست از شامپو و آب گرم استفاده کنید. با ماساژ دادن به ناخن‌های خودتون, اجازه بدید که آب به خوبی درون ناخن‌های شما جا بگیره و برای حداقل ۲۰ دقیقه بماند. بعد از اتمام, با دستمال کاغذی خشک و نرم, ناخن‌های خودتون رو خشک کنید. از دستمال‌های نایلونی یا پلاستیکی استفاده نکنید, چون این دستمال‌ها ممکن هست به ناخن‌های شما آسیب وارد کنن.

 

مراقبت از ناخن‌های کاشتی

نگهداری-از-ناخن-کاشتی-مصنوعی-توبیوتی

برای مراقبت از ناخن‌های کاشتی, باید به ترمیم و تقویت اونا توجه کنید. اگر ناخن‌های شما شکستن, بهتر هست به محض مشاهده اقدام به ترمیم اونا کنید. برای ترمیم ناخن‌های شکسته, ابتدا با یک قیچی ناخن, بخش شکسته رو ببرید. بعد با استفاده از چسب ناخن یا چسب دو طرفه, بخش شکسته رو به قسمت سالم ناخن بچسبانید. بهتر هست بعد از این کار, روی ناخن‌ هاتونو ماساژ بدید تا چسب به خوبی بچسبه. همچنین, برای تقویت ناخن‌های کاشتی, میتونید از انواع روغن‌های طبیعی مثل روغن آرگان, روغن نارگیل و یا روغن زیتون استفاده کنید. با استفاده از این روغن‌ها, ناخن‌های خودتون رو مرطوب کنید و به اونا کمک کنید تا تقویت شن.همچنین, برای مراقبت از ناخن‌های کاشتی, باید از بریدن اونا خودداری کنید. بریدن ناخن‌های کاشتی میتونه باعث شکستگی و ضعیف شدن اونا بشه. برای شکل دادن به ناخن‌های خودتون, از فایل ناخن‌های طبیعی یا فایل ناخن‌های کاشتی استفاده کنین.

بهترین روش کاشت ناخن با توبیوتی 😍 💙

 

نگهداری از ناخن‌های کاشتی مصنوعی:

نگهداری از ناخن‌های کاشتی مصنوعی یک موضوع مهم تو حوزه زیباییه. ناخن‌های مصنوعی که توسط متخصص های بیوتی و زیبایی کاشته میشن, نیاز به مراقبت و ترمیم دارن تا زیبایی و جذابیت خودشون رو حفظ کنن. بریم به بررسی راهنمایی‌های مهم برای نگهداری ناخن‌های کاشتی مصنوعی  بپردازیم.

 

نگهداری درست از ناخن‌های کاشتی مصنوعی:

کاشت-ناخن-فایبرگلاس-توبیوتی

برای نگهداری درست از ناخن‌های مصنوعی, باید اونا رو همیشه خشک و تمیز نگه داشت. با استفاده از یک پد مرطوب, با دقت ناخن‌های کاشتی مصنوعی خودتون رو تمیز کنید. همچنین, از قرار دادن ناخن‌های کاشتی مصنوعی تو معرض آب و رطوبت خودداری کنید, چون آب میتونه منجر به جدا شدن ناخن‌های کاشتی بشه.

استفاده از روغن مرطوب‌کننده:

برای نرمی و درخشندگی ناخن‌های کاشتی مصنوعی, میتونید از روغن‌های مرطوب‌کننده ویتامین E استفاده کنید. با استفاده از یک برس مخصوص, روغن رو به طور مستقیم روی ناخن‌های کاشتی مصنوعی بمالید.

استفاده از لوازم ضدعفونی کننده:

استفاده از لوازم ضدعفونی کننده مثل محلول‌های ضدعفونی کننده میتونه دربهبود وضعیت بهداشتی ناخن‌های کاشتی مصنوعی کمک کند. برای ضدعفونی کردن ناخن‌های کاشتی مصنوعی, میتونید از محلول‌های ضدعفونی کننده با پایه الکل استفاده کنید. این محلول‌ها رو میتونید به راحتی از فروشگاه‌های آرایشی و بهداشتی تهیه کنید و بعد از استفاده, به ناخن‌های کاشتی مصنوعی خودتون بزنید و استفاده کنین.

تو این مقاله با توبیوتی متوجه شدیم که بعد زا کاشت ناخن چجوری میتونی از ناخن کاشتی خودمون مراقبت کنیم.

منبع:TOBEAUTY.IR

1
نظرتون را بنویسید.

avatar
1 روند نظرات
0 روند پاسخ ها
0 فالوورها
 
بیشترین نظر پاسخ داده شده
داغ ترین نظرات
1 نویسندگان نظر
زهرا پاسخ نظر نویسندگان
  اشتراک  
جدیدترین نظرات قدیمی ترین نظرات نظرات با تعداد زیاد رای
اشاره به موضوع
زهرا
مهمان
زهرا

من ناخن هام خیلی آسیب دیده بودن اما از وقتی با سایت شما آشنا شدم و کارایی که گفتید رو انجام دادم . خیلی خوب شده ناخن هام. ممنون