عنوان 2
عنوان 3
عنوان 4
عنوان 5
کاشت ناخن پودری_توبیوتی

انواع پودر کاشت ناخن+پیشنهاد ویژه 🔥🔥

فهرست مطالب

پودر کاشت ناخن یکی از مهم ترین مواد مصرفی تو کاشت ناخن به حساب میاد. برای خرید این پودر، باید اول با انواع این نوع پودر آشنا بشین تا بتونین خرید مناسبی داشته باشین. با ما، تو سایت توبیوتی همراه باشین تا ما انواع این نوع پودر رو بهتون معرفی کنیم تا بتونین خرید خوبی داشته باشین.

پودر کاشت ناخن یا پودر آکریلیک یکی از مواد اصلی کاشت ناخن هستش که برای کاشت ناخن پودری استفاده میشه. این پودر به صورت بسته­ بندی فروخته میشه.

اگه می خواین کاشت طبیعی ناخن انجام بدین از پودرایی که رنگ صورتی و مخلوط کلیر دارن، استفاده کنین. پودرهای کاشت هلویی، رنگای روشن و سیری دارن و نوع کاشت شون متفاوته و پودرهایی که به رنگ سفید گچی هستن، واسه نوک ناخن یا فرنچ و تو طراحی ناخن استفاده میشن.

البته باید بگیم که امروزه، از هر رنگی پودر کاشت ناخن وجود داره و هر رنگی که شما بخواین می تونین توی طراحی کاشت ناخن هاتون ازش استفاده کنین.

پودرهای رنگی کاشت ناخن، باید با یه محلول به اسم لیکوئید مخلوط بشن تا به پودر شکل و فرم داده بشه تا بشه ازش استفاده کرد.

کاشت قالب هم با پودر انجام میشه. تو کاشت قالب، چون سوهان کشی نمی خواد و سطح ناخن تونم پولیش و بافر هم نیاز نداره، خیلی وقتگیر نیس و زود انجام میشه. به کاشت قالب هم دوآل سیستم یا کریستالی میگن.

انواع-پودر-کاشت-ناخن-توبیوتی

چرا خانوما کاشت ناخن رو انجام میدن؟

یکی از دلایلی که خانوما دوست دارن کاشت رو انجام بدن، اینه که می خوان ناخن هاشون زیباتر بشه. دلیل دیگه اش، هم می تونه کمک به ناخن های ضعیف و شکننده شون باشه. کاشت ناخن هم باعث میشه ناخن هاشون زیباتر به نظر بیاد و هم اگه ناخن های بدشکل و بدفرمی دارن، به اونا شکل و فرم بده.

مشکلات کاشت ناخن +عوارض جدی+ راه حل 💙💥

انواع کاشت به دو صورت اصلی کاشت ناخن با پودر و کاشت ناخن با ژل انجام میشه.

بقیه روشای کاشت ناخن ترکیبی از این دو حالت هستن. تعدادی از مهم ترین روشای این کاشت عبارتند از: کاشت ناخن قالبی، روش فیبر یا گیاهی، روش اکلیلی، آکواریوم، دیپینگ، کاشت ناخن سیلک، میکس، فرنچ یا فرنچ دائمی و ….

انواع پودر کاشت ناخن

انواع پودر کاشت ناخن به چهار دسته پودرهای کاشت کریستالی، صورتی (پینک) و پوشاننده (کاور) و رنگی تقسیم میشن. پودر غیرپوشاننده بعد از اینکه سوهان کشی روش انجام شد، حالت غیرشفاف می گیره و پودر پوشاننده حالت غیرشفاف به ناخن هاتون میده.

انواع-مختلف-پودر-کاشت-ناخن-توبیوتی

پودر کاشت کریستالی

پرکاربردترین نوع پودر کاشت ناخن به حساب میاد و در کاشتای گریم، شیشه ای و کریستالی ازش استفاده میشه.

وقتی پودر کریستالی خشکه، کاملاً سفید رنگه اما وقتی که با لیکوئید ترکیب میشه و بعد از اینکه پولیش بخوره، بی رنگ و شیشه ای میشه و سطح ناخن هاتون رو صاف و صیقلی می کنه. این پودر کاشت کاور خوبی نداره و خاصیت پوشانندگی نداره و بدون رنگ هم هس! معمولاً واسه پوشوندن کاشت هایی استفاده میشه که می خوایم جزئیات ناخن نشون داده بشه و تغییر رنگ نداشته باشه.

پودر کاشت صورتی (پینک – Pink):

واسه زیبا کردن بیشتر ناخن هاتون از این نوع پودر کاشت استفاده می کنن. این پودر تو حالت خشک رنگ صورتیه ملایمی داره. وقتی با لیکوئید ترکیب بشه، حالت رنگ صورتی شفاف و ملایمی به ناخن هاتون میده. این پودر کاور خیلی خوبی نداره. بیشتر توی کاشت های ساده، و نشون دادن نمای طبیعی ناخن ازش استفاده میشه.

رنگ موی موقت و هر آنچه باید بدانید💙🔥

خانواده رنگ صورتی کاشت ناخن تناژهای مختلفی داره که توی هر مارکی اسامی شون فرق می کنه مثله:

Sheer pink, deep pink, French pink, absolute pink

پودر-کاشت-ناخن-توبیوتی

پودر کاشت ناخن صورتی کجاها کاربرد داره؟

کاشت ناخن و کاور طبیعی: این رنگ صورتیه طبیعی که به رنگ ناخن تون نزدیکه، بعد از اینکه کاشته بشه و سوهان کشی بشه خیلی طبیعی و زیبا میشه. واسه همین خاطر، تو کاشت و کاور ناخن خیلی طرفدار داره.
کاشت فرنچ ثابت: کسایی که تو فرنچ بیس شفاف رو دوس دارن، پودر صورتی طبیعی تو کاشت فرنچ ثابت ناخن شون به کار میره.

 

پودر کاشت پوشاننده (کاور)

این پودر کاشت به سه دسته رنگ هلویی، صورتی و کرم تقسیم میشه و خاصیت کاور و پوشانندگی داره. پودر پوشاننده  غیرشفاف هس و وقتی با لیکوئید ترکیب میشه جزئیات زیر ناخن دیده نمیشه. از بین رنگای این پودر کاشت، رنگ هلویی اش بیشتر استفاده میشه. تو کاشت هلویی، دقیقاً از رنگ هلویی استفاده میشه که توی بیشتر موارد به طراحی و گریم هم نیازی نداره.

 

پودر کاشت ناخن رنگی

اگه می خواین واسه طراحی ناخن هاتون از رنگای مختلفی استفاده کنین، پیشنهاد میدیم از پودر کاشت ناخن رنگی استفاده کنین.

پودر-کاشت-ناخن-چیست-توبیوتی

کاشت های پودری و ژلی ناخن با هم چه فرقی دارن؟

کاشت پودری دووم بیشتری داره و یه ماه یا بیشتر روی ناخن هاتون می مونه. واسه خشک شدن هم به دستگاه UV نیاز نداره.
کاشت پودری تو آب و هوای خیلی خشک بهتر جواب میده و سازگارتره و اصلاً هوا نمی گیره. ولی کاشت ژلی تو آب و هوای خشک ممکنه ترک بخوره.
اگه کاشت پودری رو انجام دادین، باید بیشتر از ناخن هاتون مراقبت کنین. واسه شستن ظرفا باید حتماً دستکش بپوشین. مواد شیمیایی به کاشت پودری آسیب می رسونه.
قیمت کاشت پودری کمتر از کاشت ژله ای هس و مقرون به صرفه تره.
کاشت ناخن چقدر باقی می مونه؟

نکاتی واسه تقویت ناخن های طبیعی مقاوم و سالم 🔥🔥

کاشت پودری ناخن 2 تا 3 هفته می تونه روی ناخن هاتون بمونه. بسته به رشد ناخن هاتون، ممکنه زودتر نیاز به ترمیم پیدا کنین. طول عمر این نوع کاشت، هم مثل ژلی به رعایت اصول کاشت و نگهداری از اون بستگی داره.

خرید-پودر-کاشت-ناخن-توبیوتی

حرف آخر

کاشت ناخن به روشای مختلفی انجام میشه و هر کدوم هم ویژگی های خاص خودشو داره و واسه هر کس یکیش مناسبه. کاشت ناخن پودری اصلی ترین نوع کاشت ناخن به حساب میاد.

اگر تو این زمینه تجربه ای دارین، خوشحال میشیم اونو با ما توی سایت تو بیوتی به اشتراک بذارین.

tobeauty.ir

1
نظرتون را بنویسید.

avatar
1 روند نظرات
0 روند پاسخ ها
0 فالوورها
 
بیشترین نظر پاسخ داده شده
داغ ترین نظرات
1 نویسندگان نظر
سپیده پاسخ نظر نویسندگان
  اشتراک  
جدیدترین نظرات قدیمی ترین نظرات نظرات با تعداد زیاد رای
اشاره به موضوع
سپیده
مهمان
سپیده

می خواستم ازتون تشکر کنم با مطالبی که گذاشتید تونستم به درامد خوبی برسم