عنوان 2
عنوان 3
عنوان 4
عنوان 5
رنگ مو موقت_توبیوتی

رنگ موی موقت و هر آنچه باید بدانید💙🔥

فهرست مطالب

[کل: 1 میانگین: 5]

مواد شیمیایی که در رنگ مو های دائمی وجود داره، به مرور زمان موهارو ضعیف و شکننده میکنه. موهایی که رنگ شدن، بیشتر در معرض خشکی و شکنندگی، موخوره، سست شدن ریشه مو و ریزش مو هستن. برای اینکه موهاتون آسیب کمتری ببینه، می تونین از رنگ موی موقت استفاده کنین که با یه بار شستن کامل پاک میشه و هیچ آسیبی هم به موهاتون نمیرسه. این رنگ، واسه کسایی خوبه که دنبال تنوع توی ظاهر موهاشون هستن ولی اونقد جرأت ندارن که موهاشونو با رنگای معمولی رنگ کنن.

رنگ موهای موقتی یه لایه نازک روی موهاتون ایجاد میکنه و باعث تغییر ظاهر موهاتون میشه. رنگ موی موقتی آمونیاک نداره و چون این ماده رو نداره، نمیتونه رنگ تارای موهاتونو عوض کن و فقط ظاهر موهاتونو رنگی نشون میده. یعنی مواد شیمیایی وارد ساقه موهاتون نمیشه و روی کوتیکولای موهاتونو نمی پوشونه.

چون رنگ موی موقت به تارهای مو نفوذ نمیکنه، خیلی به ساقه مو آسیب نمی­رسونه. رنگ موی موقت موندگاری زیادی نداره و توی بعضی شرایط، میتونه بهترین انتخاب باشه.بریم با توبیوتی هر چپی لازم هست رو راجب رنگ موی موقت بدونیم.

 

انواع رنگ موی موقت

رنگ موی موقت به شکل پودری هستش و عوارض خیلی کمی داره. این رنگای موقتی مثل رنگ موی دائمی و دکلره، قدرت تخریب زیادی ندارن. اگه می خواین موهای سفید یا موهایی که تازه دراومدن رو بپوشونین، می تونین از رنگ موی موقت استفاده کنین. اگه موهاتون ضعیف شدن و نیاز به ترمیم و رسیدگی دارن، می تونین مدتی موهاتونو رنگ نکنین و به جاش از رنگ موی موقتی استفاده کنین.

بهترین کلینیک زیبایی تهران+تخفیف ویژه🔥

رنگ موهای موقت به شکل ژل، موس و … تو بازار موجودن. رنگ موی موقت به صورت شامپو هم وجود داره که اگه یه بار موهاتونو با اون بشورین، موهاتون رنگ می گیره. رنگای رنگ موی موقتی خیلی متنوعه و همه طیف رنگی رو شامل میشه.

قلم رنگ موقت

توبیوتی-قلم-رنگ-مو-موقت

رنگ موی موقتی به شکل قلم­ هایی با رنگای متنوع فروخته میشه که می تونین روی موهاتون بکشین و اونارو رنگ کنین. قلم های رنگ موقت پهن هستن و موندگاری رنگیشون خیلی زیاد نیس. رنگ این قلم ها تا وقتی که موهاتونو نشورین می مونه. واسه اینکه این رنگ به خوبی روی موهاتون بشینه، هر دسته از موهاتونو خیس کنین. بعد از اینکه موهاتونو با این قلم رنگ کردین، موهاتونو اتو بکشین تا دوون رنگ یکم بیشتر بشه.

اسپری رنگی

اسپری-رنگ-توبیوتی

خیلی راحت می تونین از این اسپری واسه رنگ کردن موهاتون استفاده کنین. این اسپری های رنگی، مواد شیمیایی ندارن و طیف رنگی شون زیاده. پس با خیال راحت میتونین ازش استفاده کنین.

وکس رنگی

وکس-رنگی-توبیوتی

رنگای موی موقتی به شکل وکس هم موجوده. واسه رنگ کردن با وکس رنگی، وقتی که می خواین موهاتونو با ژل حالت بدین، از این وکس به موهاتون بزنین، موهاتون رنگ میشه. اگه موهای کوتاه و پرپشتی دارین، وکس رنگ موقت خیلی به کارتون میاد.

ژل رنگ موی موقت

از ژل های رنگ موی موقت می تونین مثل ژل های حالت دهنده مو استفاده کنین. معمولاً این ژل ها، موندگاری خوبی دارن و فقط تفاوت شون با وکس رنگ موی موقت تو ترکیباتش هستش.

رنگ موی ریملی

تفاوت کاشت ناخن ژله ای با پودری چیه؟ 🔥🔥

رنگ-مو-ریملی-توبیوتی

این مدل رنگ موی موقت مثه ریمله و مثل ریمل می تونین به موهاتون رنگ بزنین. رنگ موی موقت ریملی واسه کسایی که موهای فری دارن یا زود به زود ریشه موهاشون سفید میشه، خیلی مناسبه و می تونن خیلی راحت از مدل رنگ موی ریملی استفاده کنن.

 

رنگ موی موقت چه فایده ای داره؟

رنگ-مو-موقت-توبیوتی

این نوع رنگ مو چون تنوع رنگی زیادی داره و توجه خیلی از خانومارو به خودش جلب کرده، انتخابای بسیار زیادی وجود داره که از رنگای فانتزی گرفته تا رنگای متداول رو می تونن توی رنگ موی موقت پیدا کنن.

با این رنگ مو، به راحتی می تونین برا یه مهمونی، رنگ موهاتونو عوض کنین. مزیتای رنگ موی موقتی:

رنگ کردن موها خیلی ساده و آسونه.
واسه شستن و پاک کردن این رنگا از روی موهاتون، نیاز نیس کار خاصی انجام بدین.
عوارض رنگای شیمیایی رو نداره.
رنگ موی موقت، حساسیت زا نیس.

 

رعایت چند تا نکته می تونه رنگ موی موقت شما رو حفظ کن

رنگ-مو-موقت-چیه-توبیوتی

محصولا رنگ موی موقت لایه کوتیکول مو رو پوشش میدن. این رنگ موی موقت، جذب بالایی نداره و اگه موهاتونو بشورین، کامل پاک میشه. تأثیر این رنگا روی موهاتون خیلی کوتاهه ولی ما بهتون راهکارایی پیشنهاد میدیم که می تونین با انجام دادن اونا، موندگاری رنگ موی موقتی رو یکم بیشتر کنین.

اولین پیشنهاد ما اینه که، موهاتونو دیرتر بشورین. واسه اینکه رنگ موی موقت موندگاری بیشتری داشته باشه، تا وقتی که موهاتون کثیف نشده، اونارو نشورین. اگه موهاتون یکم چرب شد، از شامپوی خشک استفاده کنین تا چربیش گرفته بشه.

سیر تا پیاز اکستنشن مژه کلاسیک + آموزش تصویری🔥

از محصولاتی که الکل دارن مثه ژل های حالت دهنده، فیکساتورها و هر چی که روی موهاتون استفاده میشه، کمتر استفاده کنین چون می تونه روی موندگاری رنگ موی موقت تأثیر منفی بذاره.

یکی دیگه از مواردی که باعث میشه موندگاری رنگ موی موقت کمتر بشه، حرارت هستش. از اتوی مو کمتر استفاده کنین چون به رنگدانه های روی موهاتون آسیب می رسونه.

 

رنگ موهای موقت چه کابردی داره؟رنگ-موی-موقت-توبیوتی

این رنگا، خیلی موندگاری ندارن ولی تو خیلی جاها می تونن انتخاب خوبی باشن. اگه می خواین موهای تیره تون رو خیلی روشن کنین بهتره که از دکلره یا رنگ موی دائمی استفاده کنین. رنگ موی موقت، فقط تارهای موهاتونو یک یا دو درجه روشن تر میکنه. اگه می خواین سلامت موهاتون حفظ بشه، از رنگای موقتی استفاده کنین.

همیشه می تونین ریشه موهاتونو با رنگای موقتی رنگ کنین. می تونین به طور موقت، سفیدی موهاتونو بپوشونین تا زمان بین دو تا رنگ مو، طولانی تر بشه و موهاتون هم بیشتر استراحت کنه.

 

محدودیتای رنگ موی موقت چیه؟

همه-چیز-درباره-رنگ-مو-موقت-توبیوتی

موندگاری بیشتر این رنگا تا وقتی هس که موهاتونو بشورین.
اگه موهاتون خیس بشه، رنگ پس میده. مثلاً اگه بارون روی موهاتون بریزه، خیلی جالب نیس!
اگه موهای تیره ای دارین، خیلی خوب جواب نمیده.
اگه موهای آسیب دیده ای دارین، رنگ موی موقت خیلی مناسب شما نیس!

 

حرف آخر

رنگ موی موقت هم مزیتایی داره هم عیبایی؛ تصمیم با شماس که از این رنگ استفاده کنین یا نه. ما بهتون پیشنهاد می کنیم که اگه تا حالا موهاتونو رنگ نزدین و جسارت این کار رو هم ندارین، از رنگ موی موقت استفاده کنین. اگه هم تجربه ی استفاده از رنگ موی موقت رو دارین، حتماً تجربه تونو با ما به اشتراک بذارین.

7 فایده جذاب و بینظیر کاشت ناخن

tobeauty.ir

1
نظرتون را بنویسید.

avatar
1 روند نظرات
0 روند پاسخ ها
0 فالوورها
 
بیشترین نظر پاسخ داده شده
داغ ترین نظرات
1 نویسندگان نظر
پریسا پاسخ نظر نویسندگان
  اشتراک  
جدیدترین نظرات قدیمی ترین نظرات نظرات با تعداد زیاد رای
اشاره به موضوع
پریسا
مهمان
پریسا

با مطالبی که توی سایتتون گذاشتید تونستم رنگ موی خیلی خوبی واسه موهام انتخاب کنم